Minkälainen Hannu mielestänne on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin eli minkä lainen Hannu Hanhi mielestänne on? Mä vihaan sitä!! e on liian onnekas joka tekee siitä itsevarman joka potää paikkansa. Ja aina kun Aku ottaa Hannun kaa kisan se hävii ja Hannusta tulee vieläkin itsevarmempi. Lisäksi Hannu on itsekäs, epäreilu, päyhkeilevä, ja töykeä ainakin Akulle, se käyttää kaikkia keinoja että Aku häviäisi kaikessa ja sitä pidettäs tyhmänä. VIHAAN HANNU HANHEA!!!!!!!!! Mun mielestä se sais häipyä koko sarjasta! >:(

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Annzz kirjoitti:tosi onnekas, mikä välillä ärsyttää. sääliksi käy joskus akua, kun se häviää aina.. mut haluisin joskus olla Hannu ;)

Ei ole tullut tuo omaan mieleeni mutta en yhtään ihmettele. Ihmisethän tykkäis vaan jos niillä' olisi hyvä onni. Hannuhan vois olla ihan jos se ei olis niin ilkeä ja itsekäs.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Hannun pitäisi saada opetus että hän oppisi olemaan nöyrempi.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Hannu on ärsyttävä, mutta siksi juuri kiva ja mukavan "lisämausteen" tuova hahmo. Olisi ihan tyhmää jos esim. Iineskin olisi kokonaan Akun, Akun ja Hannun kinastelujakin on mukava seurata. Monesti parhaita sarjakuvia on ne jossa on Hannu. :)

Vierailija

-=touho=- kirjoitti:toi alkaa jo olla aika asiatonta mc ankedy. ymmärrän jos ei pidä hahmosta mutta ei nyt sentään noin. mun mielest hannu on iha kiva vaikka se välillä rehvastelee akulle. ja sitäpaitsi aku voittaa aina silloin tällöin hannun koska sen hyvä onni käänty huonoksi.

No joo ihan totta, liiottelin vähän, en kuitenkaan tykkää siitä yhtään.

Vierailija

Olen neutraali asiasta.

Hanulla on aina onni mukana, joten hänellä on tietysti ylivoimaa Akun suhden, ja joissain tarinoissa joissa Hannulla on muka tilapäinen epäonni, koituu myöhemmin onneksi. Esimerkiksi vaikka sen Ankkarin/Taskarin tarina, jossa hän yritti saada hyvää karkkia ulos automaatista, mutta myöhemmin hän voitti sitä tonnettain.

Vierailija

Aku Ankan taskukirja kirjoitti:Minäkin inhoan Hannua, mutta ei hän kuitenkaa yht äkkiä voi Akkarista häippästä.

Samaa mieltä!

Vierailija

Aika ärsyttävä hahmo koska voittaa aivan koko ajan ja on aika itsekäs. Mutta kuuluu Aku Ankkaan, jos häntä ei olisi niin kenen kanssa Aku kilpailisi Iineksestä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat