jos joku painaa ilmoita asiattomista viesteistä, meneekö se ankkaprofiili heti jäähylle?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin, meneekö?

Sivut

Kommentit (17)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Vinkkeli kirjoitti:Niin siinä varmasti käykin. Muuten ank, voisitko vaihtaa kuvaasi, sillä minulla oli tämä ensin?

Minusta Ankin ei tarvitse vaihtaa kuvaansa ellei hän halua.

Onhan Taikaviitta 1:kin sama kuva kuin minulla. Saman kuvan käyttäminen ei tietääkseni ole kiellettyä. Ajattelin vaan sanoa...

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

JP96 kirjoitti:Luulisin että joku tarkistaa ensin viestin. Koska muuten jonkun profiili voisi joutua turhaan jäähylle.

Näin.

Vierailija

JP96 kirjoitti:Luulisin että joku tarkistaa ensin viestin. Koska muuten jonkun profiili voisi joutua turhaan jäähylle.

oon samaa mieltä jp96 kanssa

Vierailija

Lainaus:
RE:jos joku painaa ilmoita asiattomista viesteistä, meneekö se ankkaprofiili heti jäähylle?

JP96 - 24.06.08 10:52 (ID 112853) Luulisin että joku tarkistaa ensin viestin. Koska muuten jonkun profiili voisi joutua turhaan jäähylle.

SAMAT SANAT

Vierailija

Ei mielestäni joudu. Toimitus tarkistaa ensin, onko viesti oikeasti asiaton. Sillä voisi vaikka käydä niin, että joku spämmäri painaa asiallisesta viestistä "ilmoita asiaton viesti" painiketta.

Kaisakoo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat