(f5846dfd-04e4-42a0-a0d2-15f1c2a0b18b) - f5846dfd-04e4-42a0-a0d2-15f1c2a0b18b

Vierailija

This thread contains comments for topic "f5846dfd-04e4-42a0-a0d2-15f1c2a0b18b" (id=f5846dfd-04e4-42a0-a0d2-15f1c2a0b18b) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Musta olis hyvä jos hakkermak, kauhukaksoset ja zafire tulisi yhtä aikaa kostamaan taikaviitalle. Se olis tosi jännä.

Vierailija

Huomenna sitten nähdään kumpi voitti?? Its veikkasin Zafirea mutta huomenna se nähdään ;) Mielestäni Wanda Gattinon (siis sitähän tarkoitettiin?) sopii ehkä paremmin taskareihin kuin akuihin.. "Vai että lehmä!" :)

Vierailija

Tuo vaikuttaa mielenkiintoiselta akkarilta. Varsinkin kun saa jännittää kumpi on Taikaviittaa vastaan vimpan kerran: Herra näkymätön vai Zafire. Huh, Kylläpäs jännittää. Itse äänestin Zafirea. Ja kun vielä tulee Wanda Gattinon tarina, niin kyllä akkari kehuja tarvitsee. Ja tykkään myös kun Aku ja Ankanpojat ovat Ankkalinnanmäellä.

Vierailija

Mulle on ihan sama mikä roisto nähdään tulevassa lehdessä, koska en juuri pitänyt Taikaviitta sarjasta. Italialaiset tarinat eivät mielestäni kuulu akkariin.

Vierailija

Yyyyyyyyyyyhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Hak kermak ei päässy nyt joku herra näkymätön tulee byyyyyyyyyyyyyyyyyyhyyyyyyyyyy.mä tykkään italialaisista piirtäjistä ja käsikirjottajista.kyl ne sopii akujen sivuille ja ennen kaikkea mä asun italiassa koska mun iskäl on yks työtehtävä.

Vierailija

Olisipa jo keskiviikko... Odotan mielenkiinnolla kumpi voitti äänestyksen. Veikkaan, että herra Näkymätön...

Vierailija

Olisi ollut kiva, jos Kauhukaksoset olis voittanu... No, toivotaan että niistä tulee myöhemiin joku tarina. Itse veikkaan kyllä voittajaksi Zafirea, sen verran siitä on puhuttu... Ja noi muutkin tarinat kuulostaa ihan mielenkiintoisilta.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat