Kilpailu kuka keksii parhaimman hahmon. Säännöt lukee viestissä.

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

SÄÄNNÖT JA OHJEET: Keksi joku hahmo anna sille hahmolle nimi ja kaikki luonteet ja mitä rotua hän on. onko hän sukua Ankoille vai hiirille vai ehkä Hessullekin. Onko hän Konna vai sankari vai hyvis vai pahis. Onko hän kiltti vai paha. onko hän laiska vai uuttera. Onko hän rikas vai köyhä.Ketkä vihaavat häntä. Minkälaiset vaatteet hänellä on. Ulkonäkö. Sitten kun kaikki on kuvannut oman hahmonsa niin kaikki saavat äänestää henkilöä jolla oli parhain hahmo. Omaa ei saa äänestää onko selvä. Laitan viestin kun aika loppuu. noin klo.19.00. ONNEA KILPAILUUN

Sivut

Kommentit (112)

Vierailija

Absoul kirjoitti:Minullakin on ehdotus. Voittaja voisi tehdä seuraavan tälläise topicin, mutta ei saisi osallistua siihen. Jos hän ei suostu tekemään topicia niin toiseksi jäänyt voisi tehdä topicin, mutta jos hänkään ei suostu niin kolmas tekee topicin jne.

mun mielestä tuo on huono idea!:)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

mun hahmo tulle nyt: Se on sukuu ankoille. Se pelaa jalkapallo ja on Ankanlinna-95 ykös molari. Sen treeni/peli asuun kuulu nappikset, harmaat pitkä lahkeiset housut, musta kelta raita paita ja suojukset. Sen siviili asuun kuulu lippis jos on kuva lohikäärmeest, musta tee-paita, sini valko shortsit. Kaikki maalit jotka sille tulee nii se ei ala riehuu vaan se nolla ne heti ja keskitty pelii. Siinä mun hahmo. Toivottavasti mielytti.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Oliko oma hahmoni muka niin hyvä, että johdan 5 pisteellä? Ei se minusta ainakaan niin hyvä ollut vaikka nimi olikin hauska.

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:mun hahmo tulle nyt: Se on sukuu ankoille. Se pelaa jalkapallo ja on Ankanlinna-95 ykös molari. Sen treeni/peli asuun kuulu nappikset, harmaat pitkä lahkeiset housut, musta kelta raita paita ja suojukset. Sen siviili asuun kuulu lippis jos on kuva lohikäärmeest, musta tee-paita, sini valko shortsit. Kaikki maalit jotka sille tulee nii se ei ala riehuu vaan se nolla ne heti ja keskitty pelii. Siinä mun hahmo. Toivottavasti mielytti.

Tunnin myöhässä tuli tämä.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Mac ducky voitti tämän. Ja tänään klo.20.00 alkaa kilpailu 2

Mitäpä jos joku muu tekisi topicin. Sillä en jaksaisi odottaa tuntia.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Absoul kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Mac ducky voitti tämän. Ja tänään klo.20.00 alkaa kilpailu 2

Tarkoitin klo. 19.00

Hyvä :).

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Oliko oma hahmoni muka niin hyvä, että johdan 5 pisteellä? Ei se minusta ainakaan niin hyvä ollut vaikka nimi olikin hauska.

No tarpeeksi hyvä voittamaan tämän kilpailun :P

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Absoul kirjoitti:

Tarkoitin klo. 19.00

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kynsilaukka2 teki Hemminki Hopon. Juho.Kähkönen teki Linda Ankan. Lamsaja teki Sipe "silli" Sorsan. Ankkarock Teki Minna Hiiren. Mac Ducky teki Vladimir Ankvichin. Absoul teki Rupu Ankan. The Manga teki Wallace Ankuliuksen. _-Ankka-_ teki Markku Hiiren.

On saattanut tulla uusiakin sillä aikaa kun tein tämän viestin

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat