Juu, näitä on monta mutta miten saa...??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei voisko joku vastaa :'(.

Sivut

Kommentit (33)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Noo, laittoihan samikin kolme eri viestiä ;) Ja sitäpaitsi, sami varmaan jo tajusi. Ja, ei siitä kannata alkaa valittamaan jos vahingossa tekee jotain. JA, odottavan aika on pitkä.

Vierailija

En mä näitä viestejä minkään "listalle pääsemisen" takia kirjoita!

Siis mulla vain on vähän ongelmia kun en keksi kaikkea sanottavaa jo yhteen viestiin, ja yritän välttäää tuplapostausta.

Vierailija

Ensinnäkin, on todella turhaa huhuilla heti (tuplaten)miksei kukaan vastaa/voisko joku vastata. JA tajutakseni djlordi ei tuplavastannu vaan vastasi kahdelle ERI tyypille. Sillä on vissi ero SAMI!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Miten tää nyt liitty tähä aiheeseen? Onhan mäki sitä mieltä ett sun pitäis opetella kirjotta yhtee viestii etkä viitenkymmeneen.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Miten tää nyt liitty tähä aiheeseen? Onhan mäki sitä mieltä ett sun pitäis opetella kirjotta yhtee viestii etkä viitenkymmeneen.

Ei tämä liitykään, mutta miten niin 50? En mä niin monta samaan keskusteluun ole kirjoittanut, paitsi "millaiseksi kuvittelet" keskusteluun, ja sinne tein mielikuvia muista.

Vierailija

Ymmärän mutta puolusta kyllä samia.Annan sinulle sami hyvän neuvon:Yritä muotoilla lauseet niin että saat kaiken yhteen viestiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat