Onko tyhmää kun melkein jokaisessa lähikuvassa on joku hyttynen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

must se on tyhmääääääääääääääääääääääääää

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Van Hornin piirroksissa se on vain hauskaa ja persoonallista. Joka tarinan lopetusruudussa on hyttynen (lähes). Eikä se häiritse yhtään.

Vierailija

Vinkkeli kirjoitti:Taitaa olla aika usein William Van Hornilla tapana pistää joku ötökkä sinne taustalle.

Joo, Van Hornin piirroksissa taitaa olla aika paljon hyttysiä.

Vierailija

looora kirjoitti:Oisko semmonen sit hyvän näkönen jos siinä ois joku pää vaan? Niillä tuodaan vähän jtn pientä silmää häritsevään niin sä katot sitä tarkemmin..... :D

niin olen samaa mieltä :(

Vierailija

FRODO95 kirjoitti:

McCollie kirjoitti:Mun mielestä toi Van Hornin tapa laittaa niitä hyttysiä on hauska :D Ainakin se on persoonallinen ja siitä tunnistaa tekijän. Ei se mua haittaa, huvittaa vaan.

oon samaa mieltä McCollie. Horn on muutenkin omalaatuinen piirtäjä. Jotkut sen tarinoista on kyllä kieltämät vähä omituisii.

samaa mieltä :#

Vierailija

Kiitos mielipiteistä! P.S. Mua se ärsyttää aika paljon mutta ois se kyl aika tylsä ja epätavallinen jos siin ei ois.

Vierailija

Mun mielestä toi Van Hornin tapa laittaa niitä hyttysiä on hauska :D Ainakin se on persoonallinen ja siitä tunnistaa tekijän. Ei se mua haittaa, huvittaa vaan.

Vierailija

McCollie kirjoitti:Mun mielestä toi Van Hornin tapa laittaa niitä hyttysiä on hauska :D Ainakin se on persoonallinen ja siitä tunnistaa tekijän. Ei se mua haittaa, huvittaa vaan.

olen samaa mieltä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat