Vastalause kertakäyttökeskusteluille!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miettikää kahteen kertaan, ennen kuin teette keskustelun, jonka tiedätte jossain vaiheessa vanhentuvan. Esim. kultaryntäyksestä tehtiin monia keskusteluja ja nyt kun uudet käyttäjät kaivelevat vanhoja keskusteluja, niin taas on meillä kerrottavaa siitä, mikä se kultaryntäys oli jne... Sitten tulee nämä uusien hahmojen värkkäämiskeskustelut. Vanha keskustelu hylätään heti, kun kilpailu on käyty ja siitä tulee ns. turha keskustelu! Entäs muistatteko vielä ATP-kerhon? Vanhat kokouskeskustelut hyljättiin miltei heti!!! Kertakäyttöisiä keskusteluja ei kannata tehdä, sillä niistä tulee vain harmia. Hahmonkeksimiskilpailuihin ei kannata tehdä uutta keskustelua jokaiselle kilpailulle, vaan yhteen keskusteluun voi tehdä vaikka kuinka monta!!!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Olen eri mieltä kuin kynsilaukka2. Joku ehkä haluaa keskustella aiheista, joita on jo ollut. Eivät kaikki jaksa kirjoittaa aina samaan keskusteluun. Olisi vähän tylsää, jos samaan keskusteluun samat tyypit kirjoittaisivat kymmenen kertaa vain ''Lempihahmoni on se ja se.'' ''Lempihahmoni on sittenkin se ja se.'' ''Lempparini on se ja se'' yms. Minusta näitä ''kertakäyttökeskusteluja'' saa olla, ja ne jotka eivät niistä pidä, voivat olla lukematta ja vastaamatta niihin.

Vierailija

Olen täysin samaa mieltä kynsilaukan kanssa. Joskus hyvätkin aiheet hautautuvat kasan heikompia aiheita alle ja nykyisellä selausmenetelmällä niitä ei paljon jaksa kaivella. Foorumisoftaan voisi tehdä paremman hakumenetelmän kuin nykyään on, esimerkiksi edes nimimerkin perusteella. Myös luotettaville käyttäjille voitaisiin antaa valvojan oikeuksia poistaa täysin turhia aiheita tai lukita niitä. Nykyään ei taida olla minkäänlaista systeemiä aiheiden lukitsemiseen. Keskustelu-alueen teko käyttäjäystävällisemmäksi on minusta yksi akuankka.fi -sivuston pienistä, mutta monille käyttäjille tärkeistä aihealueista, jossa pienet muutokset voivat saada ihmeitä aikaan.

Vierailija

Vinkkeli kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä kynsilaukan kanssa. Joskus hyvätkin aiheet hautautuvat kasan heikompia aiheita alle ja nykyisellä selausmenetelmällä niitä ei paljon jaksa kaivella. Foorumisoftaan voisi tehdä paremman hakumenetelmän kuin nykyään on, esimerkiksi edes nimimerkin perusteella. Myös luotettaville käyttäjille voitaisiin antaa valvojan oikeuksia poistaa täysin turhia aiheita tai lukita niitä. Nykyään ei taida olla minkäänlaista systeemiä aiheiden lukitsemiseen. Keskustelu-alueen teko käyttäjäystävällisemmäksi on minusta yksi akuankka.fi -sivuston pienistä, mutta monille käyttäjille tärkeistä aihealueista, jossa pienet muutokset voivat saada ihmeitä aikaan.

Ihan samaa mieltä. Olisi myös parempi, että olisi ns. "testiaika" (Tiedättehän te vankien testiajat, vähän aikaa vapaudessa (n. viikko) jos vanki käyttäytyy hyvin hän pääsee vapaaksi. Valvojilla voisi olla myös testiaika. Eli n. viikon ajan hän olisi valvoja (Modeaattori) jos hän saavuttaa valvojan tavoitteet hänestä tulee modeaattori.)

Vierailija

Tuollaiset roska-aiheet pitäisi poistaa hetimmiten.

Roska-aiheilla tarkoitan niitä fanclub-aiheita. Kuten olen jo kerran sanonut, onko niitä faniclubeja pakko tänne akkarin sivustolle tunkea. Myös se että samasta aiheesta tehdään monta keskustelua on ärsyttävää. Eikö kukaan jaksa lukea vanhoja aiheita?

Vierailija

Olet oikeassa Ankkafani1, että on ihan käsittämätöntä, että aina, kun tehdään jokin hyvin menestynyt keskustelu, siitä on ihan pakko tehdä joitain tyhmiä jatko-osia. Se oli hyvä idea, että kun johonkin laita paremmuusjärjestykseen-keskusteluun olisi tullut vaikka sata viestiä, voisi antaa uudet arvosteltavat.

Vierailija

Samoilla linjoilla. Esim. paras "piirtäjä" tai "lempi hahmo" keskustelut hautautuvat yhtä nopeaa kuin ne ovat tulleetkin

Vierailija

Samaa mieltä olen. Mielestäni ei myöskään pitäisi tehdä aina vaan uusia ja uusia "Lempihahmosin Akkarissa" keskusteluja, vaan samoihin vanhoihin keskusteluihin saa vastata :)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

niinpä. Mä muistan sellasii keskusteluj ku "Don Rosa faniclubi", "Carl Barks faniclubi" tai "paul Murry faniclubi" ja niihin ei ketää kirjottanu enää ku oli menny vaan 3-5 päivää

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat