HÄÄH?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Varmaankin... Vai onko joku muu käyttänyt nimimerkkiäsi?

Kommentit (14)

Vierailija

-=touho=- kirjoitti:mulla on galleria mitalli 2 ja silti lukee et "et ole osallistunut galleriaan"

No oletko lähettänyt Galleriaan kuvia? Jos olet saat merkinnän profiiliisi, vaikka lukee teksti et ole osallistunut galleriaan...vasta kun kuvasi tulee ripustettua, niin se näkyy myös tekstinä.

Vierailija

N0 B0DY kirjoitti:Varmaankin... Vai onko joku muu käyttänyt nimimerkkiäsi?

Ei ole, koska jos joku minun profiilillani olisi sinne tehnyt jotain niin profiilissani lukisi että olen osallistunut sinne mutta siellä lukee "et ole osallistunut Galleriaan", mutta mulla on Galleria mitalli.

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:

Ei ole, koska jos joku minun profiilillani olisi sinne tehnyt jotain niin profiilissani lukisi että olen osallistunut sinne mutta siellä lukee "et ole osallistunut Galleriaan", mutta mulla on Galleria mitalli.

Vaikka siellä lukee, että et ole osallistunut galleriaan, niin se ei aina pidä paikkaansa. Sillä tarkoitan sitä, että galleria osallistumiset tulevat näkymään Ankkaprofiilissa vasta silloin, kuin Galleria on päivitetty. Mutta mitali kyllä tulee näkyviin.

Tarkista onko Aku Ankka lähettänyt sinulle sähköpostia, jos on ja siinä lukee, että olet osallistunut galleriaan, niin joku muu on käyttänyt nimimerkkiäsi.

Vierailija

N0 B0DY kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:

Vaikka siellä lukee, että et ole osallistunut galleriaan, niin se ei aina pidä paikkaansa. Sillä tarkoitan sitä, että galleria osallistumiset tulevat näkymään Ankkaprofiilissa vasta silloin, kuin Galleria on päivitetty. Mutta mitali kyllä tulee näkyviin.

Tarkista onko Aku Ankka lähettänyt sinulle sähköpostia, jos on ja siinä lukee, että olet osallistunut galleriaan, niin joku muu on käyttänyt nimimerkkiäsi.

Samaa mieltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat