Kenellä on viides Roope-setä taskulehti?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mul on, kun löysin sen eilen divarista 50 sentil. Voitteko myös kertoo oliko teidänkin mielestä se alihintainen? Must oli.

Kommentit (9)

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:ainii joo, kovakantiset maksaa 3-20e. albumit maksaa 1-3e. mun piti muuten kirjotta 20-50 c, eikä 2-50c[/lainaus)

Sitä ajattelinkin, sillä olis aika vaikee maksaa 2 senttii maksava lehti tai Akkari, vaik onhan Suomessakin tehty joka vuonna 1 ja 2 senttiset keräilijöille, mut niitä ei voi käyttää Suomessa. Ulkomailla vois mennä helpostikin läpi, sillä eihän kauppiaat kato jokasen rahan kuvapuolta ja maata.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

onse varmaan alihinntanen ku divarishan myydän aina alihinnoill. Meiänki lähellon yks divari nii sielt saa Aku Ankan taskukirjoi 1-7 3e, 8-287 1e, 288- 2e. tuplat maksaa 3-3.50e. Roope setä lehtii siel on 2-50c

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

ainii joo, kovakantiset maksaa 3-20e. albumit maksaa 1-3e. mun piti muuten kirjotta 20-50 c, eikä 2-50c

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:onse varmaan alihinntanen ku divarishan myydän aina alihinnoill. Meiänki lähellon yks divari nii sielt saa Aku Ankan taskukirjoi 1-7 3e, 8-287 1e, 288- 2e. tuplat maksaa 3-3.50e. Roope setä lehtii siel on 2-50c

On se alihintainen mielestäni jos kunto on hyvä..Mikä diavari teiän lähel on??

Ai niin : Mulla on myös tuo numero 5 hyväkuntoisena sain sen 15c :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat