miten voi saada lisää mitaleja???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

haluaisin miten voi saada lisää mitaleja??? tiedätkö... jos tiedät vastaa

Sivut

Kommentit (169)

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Voi olla, aika varmasti onkin, mä ainakin tunnen Piipariset, tosta aika läheltä meidän suvun taloa... mäkun oon mun suvun luona pari viikkoo kun tuun kisoista, läppäri on mahtava keksintö..

Siis sun sukusi talohan oli lähellä Holopaisten maita? Siis mun mummo asuu siinä ja yks Jussi, mun setä ja sen vaimo.

Vierailija

Mulle kuuluu ihan hyvää, ei mitään valittamista eilen kyllä putosin rappuset alas mutta ei mulle mitään käynyt.

Vierailija

Hei Ankkafani1 sä voisit osallistua galleriaan, teet vain jonkun töherryksen (joka vähän näyttää ankalta) niin saat sen mitallin, mä en ole osallistunut mutta mulla on mitalli.

Vierailija

Äh, mun pitää lähteä, mutta tuun huomenna kello 10 tai sitten illalla kello 16.30 moikka hyvä naapuri<3333333333333

Vierailija

Jäähyä? Teitkö jotakin sen jälkeen kun lähdin? Nyt kun tiedät tuleeko siitä joku ilmoitus kun joudut jäähylle?

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

En ymmärtänyt valitettavasti... siis siel asuu mun mummo, mun setä ja mä nyt joskus ja välillä pari muutakin.. tällä hetkellä mun mummo, setä ja sit sen vaimo... se saa lentää kuuseen se sen vaimo kun mä palaan, ei mun lempisukulainen..

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Moikka<33333 Monta niitä siinä asuu... en tiedä tarkasti, ainakin joku sellanen jotenkin kuvailtuna vanha, ja sit pari sellasta aika aikuisen ikäistä, kun en paljoo oo täällä mun suvun luona asunut, tänä kesänä ensimmäisen kerran, muutan varmaan tänne..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat