Profiilikuvatoivomukset tänne:)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs tänne ne profiilikuvatoivomukset, jotka haluaisitte profiilikuviin. Mä haluaisin sen kuvan sarjasta "tietokilpailu",

Jossa Aku raivostuu ja hyytelökupla hajoaa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Lainahöyhenissä-sarjasta kuvan Akusta naiseksi pukeutuneen esimerkiksi se kuva, missä Aku sanoo: -Hei, Hulbert!

Se olisi ainakin hauska!

Vierailija

ANKMOBIILI96 kirjoitti:Elikkäs tänne ne profiilikuvatoivomukset, jotka haluaisitte profiilikuviin. Mä haluaisin sen kuvan sarjasta "tietokilpailu",

mää en eews tiiä miten profiilikuva laitetaaXD

Vierailija

herra aku ankka kirjoitti:

ANKMOBIILI96 kirjoitti:Elikkäs tänne ne profiilikuvatoivomukset, jotka haluaisitte profiilikuviin. Mä haluaisin sen kuvan sarjasta "tietokilpailu",

mää en eews tiiä miten profiilikuva laitetaaXD

Mene omaan ankkaprofiiliisi (sivun ylälaidasta) ja paina omaa profiilikuvaa sitten siihen tulee niitä profiilikuvia valitse niistä joku painamalla sitä kuvaa, jonka haluat.

Vierailija

Kirjasta Roope Ankan elämä ja teot 1 luvusta Mailman rikkain ankka se ruutu jossa Aku potkaisee Roopea Persuksille

Vierailija

Polonen kirjoitti:Kirjasta Roope Ankan elämä ja teot 1 luvusta Mailman rikkain ankka se ruutu jossa Aku potkaisee Roopea Persuksille

Ja piirtäjä on Rosa

Vierailija

Mä haluisin Vesi on poikaa tarinasta sen kun Aku avaa jääkaapin täynnä kola-lokaa

Ja sanoo -Ainahan voi juoda kola-lokaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat