Millaiseksi kuvittelet...2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tähän topicciin on tarkoitus kirjoittaa se, millaiseksi on aina kuvitellut edellisen tähän topicciin kirjoittaneen. Juontuu se kuvitelma sitten sen käyttäjän profiilikuvaan, vaiko sitten siihen, mitä hän on tähän topicciin kirjoittanu.

Sami-96

Sivut

Kommentit (1378)

Vierailija

Okay! Tässä susta hauska: Nimesi on Nelli Isotalo, olet 17 v ja opiskelet sammakonkesyttäjäksi sirkukseen. Sinulla on iso nenä ja lihaksikkaat kädet, sillä harrastat kädenvääntöa. Aina keskiviikkoisin klo 14.00 sinun on pakko syödä kolme mäyrää ketsupilla. Käytät aina vihreitä sukkia koska se on lempivärisi. Lauantaisin kun sinulla on karkkipäivä tuodaan pihallesi kolme tonnia Marabou suklaata. Heh ;)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jahas, osallistun minäkin tähän pitkästä aikaa.. Wierii on 14-vuotias poika, noin 165-senttiseksi venähtänyt ja hoikka. Hiukset ovat lyhyet ja vaaleanruskeat, silmät vihertävänsiniset. Lukee Akkaria, totta kai, ja tykkää pelata pleikkarilla tms. pelitoosaa. Pärjää matikassa muttei oikein jaksa innostua reaaliaineista. Harrastaa urheilua ja tykkää erityisesti sählystä. Lempiruokaa on uunimakkarat perunamuussin kanssa. Musamaku on rock-painotteinen, katsoo TV:stä Salkkarit ja joitakin toimintaleffoja. Kakki silkkaa arvausta: P

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

The legend of DUCK:in kuvittelisin aika isokokoiseksi (Ei pahalla) pojaksi, joka käyttää yleensä farkkuja ja sinistä t-paitaa. Ikää löytyisi 11 vuotta ja pituutta 150 cm. Paino taas olisi noin 60 kg. Menikö oikein?

Ps: Tämä topic on pakko nostaa.

Vierailija

Sami-96 on 13 vuotias, viimekuussa synttäreitään viettänyt punaruskea hiuksinen poika. Hänen vanhempansa käskivät hänen leikauttaa hiuksensa, ja hän vannoi että nyt niitä ei vähään aekkoon leikatakkaan. Hänen silmänsä ovat sini-turkoosit. Hän pitää kitaran soitosta, ja soittaa kitaraa meidän kylän bändissä. Hän asuu meidän talosta vajaan kahden kilometrin päästä, ja on parhaita kavereitani.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ankkarock kirjoitti:

AKUHULLU97 kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Ankkafani1 kirjoitti:Tee minusta uusi I-) !! ;););)

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Tää tulee toiseks mieleen susta: Olet maatilan emäntä ja ruokit joka päivä kanoja sikoja ja sonnia. Olet erittäin eläinrakas,olet luonteeltasi kovin hölmö mutta tarkoitat hyvää,olet keskiverto rumalle ja kauniille,sinulla on ruskeat silmät ja tummat hiukset,haluaisit mennä töihin kymmenen uutisiin puhumaan Aku Ankasta,olet Ruottin-suomalainen,olet kauhea kiljukaula ja pelkäät Hämä-Häkkejä,Muhahahahaaaaaa.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

AKUHULLU97 on: Mustasukkainen ankkahullu,joka käyttää silmälaseja, olet luonteeltasi kovin äkkipikainen ja pidät tyttöystäväsi Selma Taatelin kurissa, olet köyhä ja rikas,sinulla on tummat hiukset,olet 11 vuotta ja täytät syyskuussa 12,olet 145 cm pitkä,pelkäät hyttysiä,lempiruokaasi on Ranskalaiset ketsupilla,painat 49 kiloa

&lt;br /&gt;<br />

Heheheheheheheheheheheheheheheheheheheh!!!!!! Olen ankkahullu, minulla on vaalean ja tumman väliltä olevat hiukset, olen melko äkkipikainen (joskus), tuollaista tyttöfrendii ei ole, olen köyhän ja rikkaan väliltä, olen 11 v., olen 161 cm pitkä ja painan 42 kiloa, en pelkää hyttysiä, ja lempiruokaani on pizza. Ei kovinkaan hyvä arvaus (heh!)...

<br />

Ei niin. Muhahahahaaaaaaa. hihhihihhihhihhoh

Yhyyyyyy eikö kukaan tee musta?Vääähh vääh yhyyyy

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Ole hyvä vaan, mulla tulee sut mieleen noista Roope-hymiöistä.

Hehhe. Muuten tuo Mummo Ankka kuva on parempi kuin tuo entinen Minni kuva

Vierailija

Moi kaikki!

Ootte tekin aikamoisia hölöttäjiä...

Af, vaiha sun vanha prf.kuva, se oli parempi!

Sami, oo onnellinen ettet kuollu!!!

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:? En kai... nonii, nyt näyttää oikeelle talolle.. meenkö kolkuttaan ovelle?

Et, kun sun täytyy juosta pakoon. Sun takana on verenhimoinen chih zu!!!!!!!!!!!

Vierailija

Wierii on 15-voutias poika, joka viettää aikaansa kavereitten kanssa lähimmällä huoltoasemalla ja koulun pihalla pelaamassa kori- ja jalkapalloa. Hänellä on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Hänellä on paljon tyttökavereita ja on suosittu. Koulu menee kohtuullisen hyvin ja englannissa hän on lahjakas. Hänellä on mopo, josta hän pitää hyvää huolta ja toivottaa sille aina "hyvää yötä" iltaisin ennen nukkumaan menoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat