Tunnetko jonkun sivujen käyttäjän jo ennestään?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä tunnen yhden, nimittäin Robert Ankan. Tunteeko joku muu ennestään jonkun täällä?

Sivut

Kommentit (171)

Vierailija

Tunnen vain yhden, kaverini, en kerro nimimerkkiä.

Mutta muutamat täällä ovat ihankuin tuntemiani kavereita, djlordi, salwer1st ankka313 jne. :D

Vierailija

FRODO95 kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Niin mehän oiekastaan olemme kavereita, kun jutustelemme täällä ja meillä on joskus hauskaa sun muuta eli oikeastaan olemme kavereita.

Tarkotatko minua? Kyl mä ainakin pidän sua kaverina mac ducky:D Kun vastasit siihen keskusteluun "paras high school musicalin tyyppi" et se yks tyyppi, olin kuolla nauruun!! Vastasin et se sama tyyppi on paras!

Juu olet sinäkin minun kaveri :D ja kuten muutkin järkevät ja hauskat tyypit. Ja sitten myös "se yksi tyyppi" :).

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:Joo meilläkin ne sanovat että on nynnyä olla jollain akkarin sivuilla, meillä ne ei pelaa runea vaan ovat softaamassa.

Joo niin, on niin nynnyt sivut niiden mielestä. Ja silti ovat kotona niin vauvoja, mut koulus täytyy olla niin ihq ja cool ja lol XD. Että on typerää!

Vierailija

Tarkotin siis äsken tyttöjä, mut en kaikkia. Kaikki pojat (lukuunottamatta yhtä hullua) on kavereita 3 kpl + minä mieän luokal, on järkevii mut ei käy akkarin sivuilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat