Nimenmuutos

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pitäisikö muuttaa nettisivujen pelien nimiä tai joitain muita nimiä? Aktiivisimmat kirjoittajat lista olisi parempi eniten kirjoittaneet listana ja Ankkalinnan kauppa olisi hyvä Ankkapuotina.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Samaa mieltä, ja tää ei kuulu tänne, mutta oonko mä seonnu, kun esim. välillä se "aku ankka : )" on tehnyt keskustelun tai kirjoittanut, ja sit se näkyy silleen et esim. "fc ankka fc", en tajua...?!

Et oo seonnut, mulla on käynyt ihan samallalailla! Tosi outoo!

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Samaa mieltä, ja tää ei kuulu tänne, mutta oonko mä seonnu, kun esim. välillä se "aku ankka : )" on tehnyt keskustelun tai kirjoittanut, ja sit se näkyy silleen et esim. "fc ankka fc", en tajua...?!

Minäkin olen huomannut saman, aika outoa.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Kummallista, mutta, esim. se ihmeen HENU 112, on ihan kummallinen, siis jos käyn sitä ennen kynsilaukka2den profiilissa ja oon katon sitä, niin se näyttää sen missä viimeks kävi.. ihan hullua..

Vierailija

mac ducky:Ihan hyvät nimet paitsi tuo aktiivisimmat kirjoittajat lista voisi olla eniten kirjoittaneiden lista.

Samaa mieltä Mac Ducky kansa.

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Pitäisikö muuttaa nettisivujen pelien nimiä tai joitain muita nimiä? Aktiivisimmat kirjoittajat lista olisi parempi eniten kirjoittaneet listana ja Ankkalinnan kauppa olisi hyvä Ankkapuotina.

Olen samaa mieltä. Minun mielestä muut nimet ovat ihan hyviä, ei niitä tarvitse vaihtaa.

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Kummallista, mutta, esim. se ihmeen HENU 112, on ihan kummallinen, siis jos käyn sitä ennen kynsilaukka2den profiilissa ja oon katon sitä, niin se näyttää sen missä viimeks kävi.. ihan hullua..

Joo, mäkin olen huomannut ihan saman.

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Pitäisikö muuttaa nettisivujen pelien nimiä tai joitain muita nimiä? Aktiivisimmat kirjoittajat lista olisi parempi eniten kirjoittaneet listana ja Ankkalinnan kauppa olisi hyvä Ankkapuotina.

Samaa mieltä muuten, mutta minun mielestäni aktiivisimmat kirjoittajat-lista on ihan hyvää sellaisenaan.

Vierailija

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:

Samaa mieltä muuten, mutta minun mielestäni aktiivisimmat kirjoittajat-lista on ihan hyvää sellaisenaan.

Tarkoitan hyvä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat