Mitä mieltä olette "Leijona kuninkaasta"?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Se on todella hyvä.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Mitähän tuo Aku Ankka taas sekoilee, tuolla pitäisi lukea hämmästyin (jos se ei nytkään tule niin synonyymeja: kummastuin, olin ihmeissäni jne.) eikä h*****styin ;) Kyllä minuakin ihmetyttää, ettei Kimbaa myydä Euroopassa, ainoastaan internetissä olen näitä myytävänä nähnyt, luulisi että edes Briteissä olisi myynnissä. Tuo videohomma kuulostaa oudolta. Itsekin olen mm. Suomen Kimba-tunnarin kuunnellut mutta siellä samalla sivulla luki myös että Kimba on tullut Suomessa tv:stä hmm... olikohan se vuosien 78-79 kieppeillä? Olen kysellyt sukulaisilta muistaisivatko he tällaista lastenohjelmaa mutta ei ollut kukaan kuullutkaan. YouTubessa on hyvä kun niitä videoita on, harmi vaan että kun en japania ymmärrä niin välillä on vaikeaa ;D Tuohon en osaa sanoa mitään, että LK:n ansiosta ihmiset tietävät Kimbasta, mutta hyvä juttu vaan jos tietoa siitä levitetään. Itse ainakin kerron ihmisille tästä plagiaattikohusta jos joku kanssani innostuu Leijonakuninkaasta keskustelemaan. En ole kiinnostunut animesta mutta Kimbassa kuitenkin hahmot näyttävät sen verran luonnollisilta että sitä katsoo :D (Eikä ollut tarkoitus loukata kenenkään animefanin mielipidettä). Kimbassa on kauniit maisemat ja kiva musiikki =)

Vierailija

Pweaks kirjoitti:Kyllähän se ykkösosa tuolta kokoelmasta löytyy. Ja vieläpä juhlajulkaisuna!

Mä en tykkää siitä juhlajulkaisusta kun sitä on "paranneltu" ja lisättu uus kohtaus :(

Vierailija

Minua ärsyttää ihan suunnattomasti kun tän keskustelun nimi on Mitä meiltä olette "Leijona kuninkaasta". "Leijonakuningas". ei se ole mikään lainausmerkeissä oleva, ehkä "Leijonakuningas", vaan Leijonakuningas ihan. :--D Ja by the way, Leijonakuningas on yhdyssana. :--DD

Ja Leijonakuningas on klassikko, yksi parhaimmista. Broadwaylla vuoden 1998 Tony palkinnon voittaja, ja se pyörii siellä vieläkin! Leijonakuninkaan musiikki on mahtavaa, myös suomeksi dubattuna. :--)

>>> Leijonakuninkaan tarina on myls opettava, ja ihana. Simba <3 Nala, Kiara <3 Kovu, Mufasa <3 Sarabi . ;>>

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat