Alkaako julkaisuja olemaan tarpeeksi?

Vierailija

Eli alkaako? Minusta niitä on nyt jo aika hyvä määrä eikä minusta uusia tarvita. Mitä seuraavaksi? Tuleeko ehkä Touho-pokkari vaiko Taikaviitta-pokkari vaiko sittenkin Ankanpojat-lehti?...

Sivut

Kommentit (33)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ei! Yksi puuttuu! Nimittäin "Taikaviitta 2000" Takaisin kehiin! Jos se on italiassa niin menestynyt niin kumma että se ei menesty suomessa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Olen halunnut saada ne takaisin kauppoihin jo monta vuotta ja toivonut kaikki ne vuodet, että ne aloitettaisiin uudelleen.

Enkä koskaan lakkaa odottamasta sitä päivää, että ne tulevat takaisin.

MINÄ RAKASTAN NIITÄ!!! Ja tulen aina rakastamaan.

Vierailija

Mun mielest sais tulla vielä lisää. :D Vaikka Hessu, Mikki, tai vaikka Heluna julkaisuja. Kivempi ois, jos esim. vanhoja julkaisuja alettaisiin julkaista uudelleen.

Vierailija

Totta, Ankka julkaisuja on jo aika paljon, mut must se ei haittaa, sillä ostan siitä sarjasta vaan sen ekan ja katon onko se hyvä ja jatkan niiden keräämistä. Mul on varaa alottaa vielä parin sarjan kerääminen sillä mä keräilen vaan Aku Ankkaa, Mini-taskareita ja taskareita.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

PKntyttöystävä kirjoitti:Olen halunnut saada ne takaisin kauppoihin jo monta vuotta ja toivonut kaikki ne vuodet, että ne aloitettaisiin uudelleen.<br />

Enkä koskaan lakkaa odottamasta sitä päivää, että ne tulevat takaisin.<br />

<br />

MINÄ RAKASTAN NIITÄ!!! Ja tulen aina rakastamaan.

Ehdottomasti!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat