Lempi laulu suomenkielisistä dubbauksista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mikä on lempi kappaleesi Disneyn elokuvista joka on dubattu suomeksi? Minun on Tuulen värit Pocahontaksesta, Unelmiin mä jään Pienestä Merenneidosta, ja Arabian yöt Aladdinista. :))

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Eikös täällä arvosteta Disney klassikoita? :D No, luulen että täällä on niin nuoria käyttäjiä, ettette te vielä katso Disney elokuvia ajatellen että ne on klassikoita ja kuuntele kappaleita ym. :)

Vierailija

Ohhoh, mitäs ihmisiä täällä oikein AKU ANKAN sivustolla on kun ei Disney-elokuvia edes ole nähnyt?! :--)

No, lisään vielä noihin lempi suomenkielellä dubattu laulu-listaani

* EN SAA RAKASTAA ( HERKULES )

* SE ON KUIN YÖ ( ALADDIN )

* AALLOISSA SIIS ( PIENI MERENNEITO )

;>

Vierailija

Elokuvia tulee kyllä katsottua, melkeimpä joka ilta. Ne eivät tosin ole suomenkielisiä eivätkä edes Disneyn tuotantoa; eilenkin tuli katsottua Transformers (ja hyvä leffa olikin). Disneyn leffat ei tahdo kiinnostaa, eivät ainakaan alle 11-ikärajaiset (paitsi jotkut), koska ne ovat jotenkin ei-niin-kiinnostavia.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viidakkokirjasta on kaksi kivaa laulua, Karhun elämää (koska se on Baloon laulu) ja Kuningas Loien laulu. 101 Dalmatialaisesta on Gruella De Vil aika hyvä laulu. En tiedä hyväksytäänkö tämä Timonin ja Pumban laulu on myös kuulemisen arvoinen.

Vierailija

Lainaus:
RE:Lempi laulu suomenkielisistä dubbauksista?

Janina. - 29.06.08 07:58 (ID 119832) Ohhoh, mitäs ihmisiä täällä oikein AKU ANKAN sivustolla on kun ei Disney-elokuvia edes ole nähnyt?! :--) No, lisään vielä noihin lempi suomenkielellä dubattu laulu-listaani * EN SAA RAKASTAA ( HERKULES ) * SE ON KUIN YÖ ( ALADDIN ) * AALLOISSA SIIS ( PIENI MERENNEITO ) ;>

Niinpä... samaa olen itsekin monesti ihmetellyt, kun sentään Disney-lehden keskustelupalstalla ollaan! Monille lukijoille taitaa Disney olla yhtä kuin Aku Ankka -lehti. Mutta Disneyhän on alun perin nimenomaan animaatiostudio, ja sarjakuvat tulivat kuvioihin vasta myöhemmin.

Mutta asiaan... nuo ovat kaikki hyviä elokuvia joissa on mieleenpainuvia kappaleita! Musiikkihan on yksi Disney-elokuvien menestyksen kulmakiviä. Itselläni tosin on tapana katsoa animaatiot yleensä alkuperäisellä ääniraidalla.

Vierailija

no jos menee youtubeen nii sitten on seppo on bi mutta disneysta se merenneito laulu :D xD barbiesta on ystävän uuden kun saan mä laulan mä laulan sen mun parhaan kamun kaa sen nimi on minttu

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

1. Pieni merenneito 1989 ,Unelmiin mä jään: Uskomaton laulu, kertoo kaipuusta ja rakkaudesta. Olen aika haka matkimaan kappaletta.

2. Lumikki, 1937, Hei-hoo!

Iloinen kappale ilman järkeä.

Top 2 se siinä : )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat