Nyt tänne aiheeseen! Kiinnostava aihe Ankka-sivun terroristejä vastaan!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli, Kun joku Terroristi rupeaa rikkomaan sääntöjä, mitä teet? Itse Ainakin Ilmoitan asiattomasta viestistä! Oletteko koskaan Painanut linkkiä "Ilmoita asiattomasta viestistä"? Ite oon kerran, kun joku haukku toista käyttäjää.

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Terroristit pitäisi laittaa parin viikon jäähylle. Olen muutaman kerran ilmoittanut asiattomasta viestistä. Esimerkiksi silloin, kun joku laitto sen akuankka-rallatuksen eli akuakuankka kiipes katolle ja niinpoispäin ja tuli iinesankka ja potkas akuu tiedättekyllämihin!

Vierailija

TÄNNE SIVUILLE ON TULLU JUST NYT SE ISOTTELIJA SE OLI JOKU kakka pökäle metsä raikaa ja se koko ajan sanoo antavansa turpiin!

Vierailija

Juu Juho näin hänet kirjoittelemassa sopimattomuuksia. Ankkaetsivän kanssa olen aika lailla samaa mieltä. Esimerkiski se kakka pökäle ja metsä raikaa tyyppi luokitellaan enemmän trolliksi, koska hän yrittää ärsyttää muita ja mac_duckyt ja aadezetit voidaan luokitella terroristeiksi.

Vierailija

FRODO95 kirjoitti:

adz kirjoitti:Olen ilmoittanut välittömästi ylläpidolle ja painanut ilmoita asiattomasta viestistä.Pari terroristia on täällä sivuilla riehunut ja pahin oli se mun kopio.Kuka muistaa?

Heh heh. Muistan! :D Ootteko käyny kattoo aadeezetin ankkaprofiilia? Ikä on siellä 108 vuotta ja kaikissa lukee "miks mulla on porttikielto?" Ihan kun se ei tietäis!

Joo, kävin kerran kattomassa sen profiilia ja huomasin noi jutut. Oon kerran ilmottanu asiattomasta viestistä ku yks kiroili ja silleen...

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Juu Juho näin hänet kirjoittelemassa sopimattomuuksia. Ankkaetsivän kanssa olen aika lailla samaa mieltä. Esimerkiski se kakka pökäle ja metsä raikaa tyyppi luokitellaan enemmän trolliksi, koska hän yrittää ärsyttää muita ja mac_duckyt ja aadezetit voidaan luokitella terroristeiksi.

no joo!

Vierailija

MacPeruna kirjoitti:

FRODO95 kirjoitti:

adz kirjoitti:Olen ilmoittanut välittömästi ylläpidolle ja painanut ilmoita asiattomasta viestistä.Pari terroristia on täällä sivuilla riehunut ja pahin oli se mun kopio.Kuka muistaa?

Heh heh. Muistan! :D Ootteko käyny kattoo aadeezetin ankkaprofiilia? Ikä on siellä 108 vuotta ja kaikissa lukee "miks mulla on porttikielto?" Ihan kun se ei tietäis!

Joo, kävin kerran kattomassa sen profiilia ja huomasin noi jutut. Oon kerran ilmottanu asiattomasta viestistä ku yks kiroili ja silleen...

missä sen profiili on? frodo juuri ilmoitti asiattomasta viestistä kun hiki sukka mälli apina kapina käski haistaa hiki sukkaa!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

En ole painanu, mutta olis kai pitäny. Huomasin täällä sen "Kakkapökäle pörähtää ja metsä raikaa", joka jo nimimerkistä päätellen on terroristi. Uhkaili koko ajan toisia ja kirjoitteli tänne kaiken maailman kakka-pissa juttuja. Että osas olla ärsyttävä, kiroili jopa. :@ Ikää oli muka jotakin 180 v (En muista tarkalleen).

Ikävä juttu. :(

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat