Suuri paljastus!! Lue lisää:

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Yhden karhukoplan jäsenen etu nimi on ALLU! (nro:11.1963)

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Rosan yhdessä tarinassa joku koplalaisista sanoi Karhumouorin sanoneen joskus joten kuten näin kun oli tullut heidän nimistään puhe:

" Ei teidänkään tarvitse kaikkea tietää, mutta pienestä lahjuksesta voisin..." Mutta tätä ei tarvitse ottaa tosissaan sillä Rosallahan on aivan oma Ankka maailma. Ja tällä tarkoitan sitä, että kaikki Rosan tarinat kytkeytyvät yhteen, koska niissä muistellaan menneitä seikkailuita, joista on tehty tarina tms. Ja sitä ei muitten piirtäjien tarinoissa tehdä. Voi olla että tämän viesti ei joidenkin mielestä liity tähän keskusteluun, mutta mun mielestä se liittyy edes vähän. :)

Vierailija

Keinonen kirjoitti:Rosan yhdessä tarinassa joku koplalaisista sanoi Karhumouorin sanoneen joskus joten kuten näin kun oli tullut heidän nimistään puhe:<br />

" Ei teidänkään tarvitse kaikkea tietää, mutta pienestä lahjuksesta voisin..." Mutta tätä ei tarvitse ottaa tosissaan sillä Rosallahan on aivan oma Ankka maailma. Ja tällä tarkoitan sitä, että kaikki Rosan tarinat kytkeytyvät yhteen, koska niissä muistellaan menneitä seikkailuita, joista on tehty tarina tms. Ja sitä ei muitten piirtäjien tarinoissa tehdä. Voi olla että tämän viesti ei joidenkin mielestä liity tähän keskusteluun, mutta mun mielestä se liittyy edes vähän. :)

Eli Rosan ankkamaailmassa ei heidän nimistä ole tietoa. Ja se on mielestäni paljon parempi.

Vierailija

Irmeedia kirjoitti:Ooooooolalaa...mehevä juoru...ihan kauhistuin kun kuulin se on oikein yhen meijän luokkalaisen lempinimi...

Oho niin on!Munkin luokal oli nimittäin yks Allu :D ;) :- :)

Vierailija

Mun luokalla ei ole Allua tai en tiedä tuleeko meiän koulun ykkösluokalle sellaista kenen nimi tai lempinimi on Allu.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat