parannus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun mielestä kaikki ei pitäisi olla rekiteröimisen alla entä teistä?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Mä en tajunnut vieläkään.

Sama vika. Sameli on ollut paikalla viimeksi 31.7 eli pitkäksi ellei jopa ikuiseksi arvoitukseksi tämä taitaa jäädä.

Enkä mää :$

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

No selitetäänpä sitten, niin päästään muutamalta tusinalta "en ymmärtämy" -viestiä.

Eli kyseinen käyttäjä ilmaisi mielipiteensä siitä, että hänen mielestään kaikkeen tekemiseen tällä nettisivulla ei pitäisi velvoittaa rekisteröitymistä.

Understand?

Rekisteröityminen suodattaa sentään karkeimmat häiriköintiyritykset, vaikka eihän se ole temppu eikä mikään rekisteröityäkään. Mutta eipähän tule satunnaisia häiriötekijöitä.

Tällä hetkellähän rekisteröintiin on rajoitettu mm. foorumeille kirjottaminen, akupediaan kirjoittaminen, blogien kommentoiminen, pelien tuloksien tallentaminen jne. Turha tätä nykyistä systeemiä on ruveta vaihtamaan.

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:

<br />

Rekisteröityminen suodattaa sentään karkeimmat häiriköintiyritykset, vaikka eihän se ole temppu eikä mikään rekisteröityäkään. Mutta eipähän tule satunnaisia häiriötekijöitä.<br />

<br />

Tällä hetkellähän rekisteröintiin on rajoitettu mm. foorumeille kirjottaminen, akupediaan kirjoittaminen, blogien kommentoiminen, pelien tuloksien tallentaminen jne.

Rekisteröityminen voi juuri karsia osan pois, ja kerran rekisteröidyttyään ei mitään tarvii lisätä, ei se mikään kamala urakka ole. Jos olisi, täytyy vihjaista, että kyllä se kirjoittaminen raskaampaa on kuin täyttää pari tietoa otsestään ; ). Voihan sitä kuitenkin pelata, lukea toisten kommentteja sun muuta. Yhdyn tuohon edelliseen, turha ruveta muuttamaan.

Vierailija

sameli kirjoitti:minun mielestä kaikki ei pitäisi olla rekiteröimisen alla entä teistä?

Ei se minua haittaa.

Vierailija

Kyllä se olisi kiva, mutta en enää välitä onko se niin vai näin...Mutta kyllä aina raivostuttaa kun näkee sen pitkän litannian mitä pitää täyttää että pääsee rekistyröitymään...mutta enpä jaksa välittää

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Sami-96 kirjoitti:Mä en tajunnut vieläkään.

Sama vika. Sameli on ollut paikalla viimeksi 31.7 eli pitkäksi ellei jopa ikuiseksi arvoitukseksi tämä taitaa jäädä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat