älkää alottako tappeluita.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ite meinasin menettää tos hermoni mut haluun nyt sopii asian. ketään ei oo vastanu

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Taitaa olla aika hankalaa työntää nyrkki tietokoneeseen ja motata toista...

Vaan tietokoneen näyttö voi hajota.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa? mitä tämä aihe käsittelee? Sitäkö, että älkää alottako Sanaharkkaa?(Ei täällä voi tapella, kun vaan voi tulla pientä sanaharkkaa, ja sekin on onneksi yleensä pientä ja harvinaista)

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:Hä, mähän tein tästä just aiheen, niin miksi sinäkin? Haluatko vain lisää viestejä?

Samaa mieltä mäki oon.

Vierailija

ANKMOBIILI96 kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:Hä, mähän tein tästä just aiheen, niin miksi sinäkin? Haluatko vain lisää viestejä?

Samaa mieltä mäki oon.

Joo, oon molenpienkaa samaa mieltä.

Vierailija

COMMANDO kirjoitti:tä on tavallaan eri aihe. otsikko on "älkää ALOITTAKO tappeluita

No mut kuitenki tääl puhutaan kaikkee samaa mitä sami-96 keslustelussa.

Vierailija

ANKMOBIILI96 kirjoitti:

Samaa mieltä mäki oon.

Oon samaa mieltä.:@

Vierailija

COMMANDO kirjoitti:ite meinasin menettää tos hermoni mut haluun nyt sopii asian. ketään ei oo vastanu

COMMANDO tää on turhaa ei liity ollenkaan keräilyy!:@

Vierailija

babu! kirjoitti:

COMMANDO kirjoitti:tä on tavallaan eri aihe. otsikko on "älkää ALOITTAKO tappeluita

<br />

No mut kuitenki tääl puhutaan kaikkee samaa mitä sami-96 keslustelussa.

Babu! on oikees.:$

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Taitaa olla aika hankalaa työntää nyrkki tietokoneeseen ja motata toista...

Täällä lenteleekin sanasäilä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat