onko muiden maiden Aku Ankka lehdillä omia netisivuja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse en ole ainakaan törmännyt, entä te? Kyl hyvin uskoisi et vaikka italian topolino lehdellä ois omat sivut... Ai niin aktiivisimmat kirjottajat lista on pidentynyt!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En ole rekisteröityny muiden maiden sivuille, vaikka Ruotsia osaankin. Norjan ja Tanskan sivut muistuttavat Ruotsin sivuja, Italian sivut vaikuttivat ihan kivoilta.

Vierailija

Katoin äsken Huh huh mitä mainostamista! Suomen sivut on paremmat! Akupedia on otettu sieltä (tai onhan ruotsalaiset voinu matkia sen meiltäkin). Sivut oli aika sekavat :$ :s

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

FRODO95 kirjoitti:Katoin äsken Huh huh mitä mainostamista! Suomen sivut on paremmat! Akupedia on otettu sieltä (tai onhan ruotsalaiset voinu matkia sen meiltäkin). Sivut oli aika sekavat :$ :s

Niin olikin vähän oudot aluks, osaatko ruotsia hyvin? Mä kohtuullisesti.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

FRODO95 kirjoitti:Katoin äsken Huh huh mitä mainostamista! Suomen sivut on paremmat! Akupedia on otettu sieltä (tai onhan ruotsalaiset voinu matkia sen meiltäkin). Sivut oli aika sekavat :$ :s

Niin olikin vähän oudot aluks, osaatko ruotsia hyvin? Mä kohtuullisesti.

Joten kuten. Se oli mun A2-kieli, ja se oli kamalaaaa!! Yritin kirjautua äsken sinne, mut en onnistunut. Oisin mainostanut siellä suomen aku ankka sivuja:D Siel oli tosi paljon vähemmän keskustelui kun täällä! Siellä oli samoja profkuvia kans, ja paljon muuta samanlaista ku tääl.

Vierailija

Mihin mun viesti hävis?! No kirjotin tonne ylös et www.topolino.it ja pääsin italian aku ankka sivuille. Ulkönäkö oli hieno. Räikeätä oranssia ja paljon aku kuvia. En päässyt tutkimaan sivuja tarkemmin kun kone oli niin sairaan hidas! Käyn tänään kirjaston tietokoneela siellä! Meiän kirjasto on auki vai tiistaisin, johtuu siitä kun se on sivukirjasto ja mä asun maalla. Onneks tänne on siunattu kirjasto!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ruotsin sivuille olen rekkautunut, kun kerta tuota ruotsia osaan. Muiden maiden sivuilla en ole käynyt, en viitsi mennä sönkkäämään englanniksi italialaisille sivuille tms. Tykkään kyllä paljon enemmän suomalaisen Akkarin sivuista kuin Ruotsin, kamalan sekavat, hirveästi eri värejä ja kaikkea liikkuvaa ja vilkkuvaa sälää.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

_wonderlust_ kirjoitti:Ruotsin sivuille olen rekkautunut, kun kerta tuota ruotsia osaan. Muiden maiden sivuilla en ole käynyt, en viitsi mennä sönkkäämään englanniksi italialaisille sivuille tms. Tykkään kyllä paljon enemmän suomalaisen Akkarin sivuista kuin Ruotsin, kamalan sekavat, hirveästi eri värejä ja kaikkea liikkuvaa ja vilkkuvaa sälää.

Mäkin oon rekisteröitynyt Ruotsin sivulle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat