jäähyt

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko ollet koskaan jäähyllä, ja jos olette niin miksi? Mää en ole.

Kommentit (15)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Ei sinne joudu jos ei pelleile(kirjoita turhia/mitä sattuu), ohitin adz:n.

Ai oliks meillä joku kisa?

Tuohon sanoisin so what?! Tärkeintä ei ole tääl höyrytä ja tehdä turhia posteja, en tarkoita sinua vaan yleisesti sanottuna!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Ei sinne joudu jos ei pelleile(kirjoita turhia/mitä sattuu), ohitin adz:n.

Ai oliks meillä joku kisa?<br />

Tuohon sanoisin so what?! Tärkeintä ei ole tääl höyrytä ja tehdä turhia posteja, en tarkoita sinua vaan yleisesti sanottuna!

En tarkoittanutkaan että mitään kisaa...kunhan vaan kirjoitin...oli vaan paljon eroa...ja onhan mun nää viestit ollutkin vähän turhia. Pitää yrittää olla vastaamatta turhiin viesteihin :(

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

Ai oliks meillä joku kisa?&lt;br /&gt;<br />

En tarkoittanutkaan että mitään kisaa...kunhan vaan kirjoitin...oli vaan paljon eroa...ja onhan mun nää viestit ollutkin vähän turhia. Pitää yrittää olla vastaamatta turhiin viesteihin :(

Joo kiva ku ymmärsit, oot hirveesti kirjottanutkin :) muistaakseni meil oli "jonkunverran" eroa, mä kirjotan vaan hetken verran päivässä, siitä vaan kapua sinne huipulle! Ohita :)

Vierailija

En ole ollut jäähyllä. Ainakin jäi sinulle adz mukava muisto entisestä 1.sijasta.(Tarkoitan sitä aikaa kun hallitsit tätä Ankkauniversumia!)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat