Minkälaisia profiilikuvia toivoisitte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä toivoisin sitä kuvaa sarjasta "tietokilpailu" jossa Aku raivostuu ja hyytelökupla hajoaa.

Kommentit (13)

Vierailija

Olisi kyllä kiva jos saisi itse piirtää proffakuvan.^^) Mut muuten haluaisin muutaman Fecchin piirtämän Iineksen.<3

Vierailija

Kuten joku arvata saattaa, minä toivon Don Rosan piirtämiä kuvia Kultu Kimalluksesta. Muutenkin Rosalta voisi tulla avatareja, hän piirtää niin mahdottoman hyvin.

Itse olen niin tottunut tähän kuvaan, että jos uusia tulisikin, en silti varmaankaan vaihtaisi avaani. Jos tulee joku tätäkin hienompi, niin sitten vaihtamista voisi ainakin harkita.

Niin ja JO€, ehdotuksesi tuosta kuvasta kuulostaa hyvältä. Tuo avatar olisi varmasti aika monella, luulisin.

Vierailija

Facce kirjoitti:Mä haluaisin ite piirtää kuvan.

Mutta sulle AkuAnkka08, googlesta EI saa ottaa kuvia! Koskaan.

Tämä on täysin totta, että Googlesta ei saa ottaa kuvia ilman lupaa. Itsekin etsin kuvani vain laillisista paikoista, kuten Flickristä. Flickr.comissakaan ei ole kaikki laillisia kuvia, mikäli kuvassa lukee "All rights reserved", se on laiton, tai mikäli siinä lukee "Some rights reserved", se on laillinen. Googlesta voi ottaa toki kuvia omaan käyttöön: Messengeriin, työpöydän taustakuvaksi, tulostettavaksi vaikkapa seinälle jne. Yleisiin paikkoihin avatareiksi näiden kuvien laittaminen on kuitenkin kiellettyä, esimerkiksi vaikka tänne Aku Ankan foorumille.

Mitäpä siitä seuraisi, jos kopioisi Googlesta muutaman kuvan ja laittaisi omille sivuilleen? Aika varmasti joku tulisi valittamaan asiasta tai pahimmassa mahdollisessa tapauksessa poliisi voisi tulla antamaan sakot. (Poliisi pystyy selvittämään IP-osoitteen mistä vain, ja sen kautta osoitteen.)

En kannattaisi siis Googlesta kopioimista. Tämä ei kyllä oikein liity tähän topicciin, ylempi viestini koskee enemmän tätä keskustelua (;

Vierailija

Olisi hauskaa, jos proofiili kuvan voisi piirtää itse! Näin muuten muutama Barksin tai Rosan kuva olisi nice juttu.

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Mä toivoisin sitä kuvaa sarjasta "tietokilpailu" jossa Aku raivostuu ja hyytelökupla hajoaa.

hyvä ajatus!

Vierailija

Joo uusia profiilikuvia mäkin haluaisin! Akusta saisi lisää tulla sellaisia hauskoja missä sille sattuu jotain pölhöä tai sellaista. Se itse piirtäminen kuulosti tosi hyvältä idealta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat