(f269e306-477b-45f9-a134-e77cfe563fb2) - f269e306-477b-45f9-a134-e77cfe563fb2

Vierailija

This thread contains comments for topic "f269e306-477b-45f9-a134-e77cfe563fb2" (id=f269e306-477b-45f9-a134-e77cfe563fb2) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Olipa mukavaa lukea tämä tarina ensimmäistä kertaa josta olin kyllä kuullut aikaisemmin mutta nyt vasta siis eka kerran luin tämän. Muistan kun minulle tuli Aku-lehti aikaisemmin vuosina 89-95 niin kesällä -90 Aku Ankka-lehden kesäliitteessä tuo ruutu Rivollin kapakkatappelusta oli valittu yhdeksi mieleenpainuvista sarjakuvaruuduista. Kyllä Carl osasi tosiaan hyvät tarinat laatia ja Markku tehdä hyvät suomennokset. Kunnia Carlin ja Markun muistolle...

Vierailija

Koomista. Ostin nimittäin juuri viime viikolla 20¬ maksavan kirjan juuri tämän tarinan takia, sillä en ollut sitä aiemmin lukenut ja muut tuttavat hehkuttivat kyseistä tarinaa. No, ei se haittaa - alkuperäiset suomennokset ovat taatusti mielenkiintoista luettavaa.. Onko tarinan värityksetkin samat kuin vuoden 1981 julkaisussa? Jostainhan luin, että nekin saivat kiitosta, vaikkeivat Markun tekemiä olleetkaan.

Vierailija

Älyttömän hyvä tarina. Markku teki elämäntyönsä Akun parissa , hän tulee olemaan mielissämme ikuisesti.

Vierailija

Markku parka...No unohdetaan suru ja siirrytään iloon!Ensi viikolla on ehkä enemmän tarinoita mutta Aku Ankka kelpaa silti ainakin minulle!Olette tehneet todella hyvää työtä toimituksen blogin kanssa!Milloin muuten tulee lisää ristikoita?Olen ratkaissut ne...No hyvää viikkoa sinne toimitukseen! Terkuin Lohis!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat