VASTAA TÄNNE!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

KUKA ON PARAS KÄYTTÄJÄ SINUN MIELESTÄSI, JA KUKA ON OLLUT PARAS PISIMPÄÄN? JA HALUATKO KIITTÄÄ HÄNTÄ JOSTAIN? JOS HALUAT NIIN KIRJOITA SE TÄNNE! :):):):):):):d:d:d:d:d:d:d

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Sami-96 on paras<3333 Ja kiitos siitä kun tulet tänne aina kun minä lähden ;)

Juu, oon huomannu että tulaan tänne aina eri aikaan...;) Mutta kerro milloin sä yleensä tuut tänne, niin jos sitten satuttaisiin ola samaan aikaan...(h)

Vierailija

R.K.S kirjoitti:Joudunkohan uusimaan yhden vanhan viestini?:$ Okei! Elikkä parhaimpia ovat djlordi, AKUHULLU97, Salwer1/st, SAMI-96, adz...:D Sitten keskivertoa: (Tai ylempää. Niinku 2 ja 3 viides osa.) Ankka313, Duke Duck, Ankkarock, Otto94, Ankkafani1...:) ja sinne 3 viidesosaan kuuluu melkein kaikki muut itsekkin taidan kuulua sinne 3 viidesosaan.:^) Sitten 4 viidesosassa ovat ne jotka ovat kirjautuneet tänne mutta eivät ole olleet YHTÄÄN aktiivisia näillä sivuilla.:$ Viimeiseksi viimeiseen osaan kuuluu vain kolme. aadeezet, mac_ducky ja Aku.Ankka.313!:@:I:l:s:'(!! Vielä IHAN listani ensimmäisellä sijalla on mac ducky!;););););)

Ohhoh, jos oikein tajusin, niin olen neljälle jaetulla 1sijalla, kiitti. :D

Vierailija

karhukoppla 176 kirjoitti:Parhaita käytäjiä ovat Akuhullu97, Ankkarock ja Sami-96 teidän viestejä on aina kiva lukea kiitos teille.

Kiitoksia karhukoppla. :D Sinäkinoletvarmaan ihan kiva, sinua ei vain kovin usin täällä näy...

Vierailija

Tuhka-kuppi kirjoitti:KUKA ON PARAS KÄYTTÄJÄ SINUN MIELESTÄSI, JA KUKA ON OLLUT PARAS PISIMPÄÄN? JA HALUATKO KIITTÄÄ HÄNTÄ JOSTAIN? JOS HALUAT NIIN KIRJOITA SE TÄNNE! :):):):):):):d:d:d:d:d:d:d

Tuhka - kuppi, älä kiitos kirjoita pölkkykirjaimilla. Se repii hermoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat