Marco Rotan ihailijakerho. (tänne kirjoittaa kaikki ne joilla Marco Rota on TOP 3 listassa)

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Eli täällä saa kirjoittaa kaikkea Marco Rotan tuotannosta ja esittää kysymyksiä kaikkeen mikä liittyy Marco Rotaan.

Kommentit (15)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

AKUHULLU97 kirjoitti:Hei, Ankkarock! Rota on yhteisellä kolmossijalla listallani. Joten voin kertoa, että Ankkkarock, profiilikuvasi on tarinasta "Meri antaa, meri ottaa".

Se tarinahan oli joko akkarissa 23 tai 24. Olinko oikeassa

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

AKUHULLU97 kirjoitti:Tarina oli akkarissa 22/2008... Melkein oikein:)

Selvä. Muuten olin Mun Mummon luona tänään ja eilen että älä ihmettele et en ollu koneella. Mä en ite tiedä täällä Vaasassa yhtäkään Divaria. Sulla kävi tuuri

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Taikaviitta 1 kirjoitti:Marco Rota on just mun lempipiirtäjä, sopivasti TOP-3 listaan.

Mun mielestä Rota on parhain piirtäjä sen takia kun sen Aku Ankalla on ne silmät niin hauskan näköiset ja se osaa piirtää Aku Ankkaa paremmin kuin kukaan muu ikinä! Marco on paras 100 Prosentin todennäköisyydellä .Suomessahan ei ole paljoa sellaisia henkilöitä joilla Marco Rota on TOP 3 listassa. Tässä on minun TOP 3 listani: 1.Marco Rota 56 %. 2.Vicar 25 %. 3.Daniel Branca 20 %. Tulkaa kaikki Rota-Fanit tänne!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Lähetin kolme päivää sitten Konnagalleriaan Kulta into piin,Milla Magian ja Kimalluksen (kultun) piirrustuksen mutta ei ole vielä laitettu, Sitten lähetin pari vikkoa sitten muita piirroksia mutta ei ole vielä näkynyt siellä. Ihme touhua

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat