Uusin Aku Ankka (Takaisin klondikeen)

Vierailija

Mitä mieltä olette uusimmasta Akkarista? Minusta se oli hyvä vaikka siinä olikin vain yksi tarina joka oli Takaisin klondikeen. Olisi ehkä voinut olla 52 sivua ja yksi tarina lisää, mutta pitää muistaa, että lehti sattuu olemaan Markku Kivekkään muistonumero. Levätköön rauhassa...

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Mitä mieltä olette uusimmasta Akkarista? Minusta se oli hyvä vaikka siinä olikin vain yksi tarina joka oli Takaisin klondikeen. Olisi ehkä voinut olla 52 sivua ja yksi tarina lisää, mutta pitää muistaa, että lehti sattuu olemaan Markku Kivekkään muistonumero. Levätköön rauhassa...

MITÄ onks se kuollu!?!???

Etkö ole kuullut? Kuoli noin kuukausi sitten kotiinsa.

Vierailija

juho.kähkönen kirjoitti:mun mielestä tämmöinen aihe oli ja uskon että tiesit sen mutta tämä tarina on kyllä selvästi mielestäsi TOSI HYVÄ(h)(6) tossa pari uutta hymiöö kannattaa yrittää keksiä uusia mäkin keksin ton karhu veikon mut millan keksi mac ducky!

En puhu tarinasta vaan lehdestä, mutta siinä lehdessähän on pelkkä se tarina.

Vierailija

Muistan tarinan suunnilleen ulkoa, tuolta kaapista löytyykin se alkuperäinen numero, missä se oli, joten petyin vähän akkariin ~

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:Äh, mä en nyt edes jaksa käydä katomassa joko posti on tullut kun postilaatikolle on 800metriä! Katsos kun postilaatikko on lähimmällä 2kaistaisella tiellä, ettei postiautolla mene liian kauan mennä postilaatikoille jotka olisi muuten non kilometrin välein ja pikkutietä sellaisessa matkassa kestää kauan. ;)

Minulla on matkaa vain alle 10 metriä ;).

Vierailija

Ei ole lehti tullut vielä :'( Ja muutenkin se tulee myöhässä aina kun meijän kylän postikuski on huuhkaja joka puhuu aina puhelimeen kun ajaa ohi! :-

Vierailija

Äh, mä en nyt edes jaksa käydä katomassa joko posti on tullut kun postilaatikolle on 800metriä! Katsos kun postilaatikko on lähimmällä 2kaistaisella tiellä, ettei postiautolla mene liian kauan mennä postilaatikoille jotka olisi muuten non kilometrin välein ja pikkutietä sellaisessa matkassa kestää kauan. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat