Outo keskustelu Nro: 1 Oudoin paikka jossa olet lukenut Aku Ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin tästä outo keskustelu sarjasta tulee lisää keskusteluita, yksi viel. Niin asiaan olen lukenut Aku Ankkaa kerran puussa ja pöydän alla, ainakin ei tuu muita mieleen...

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Ainiin, minäkin luin ensimmäisellä luokalla pari yksisivuista tunnilla, kun me saatiin ne lukulahjat vai mikä se oli eli ilmainen akkarilehti kannustamaan lukemisen opettelua.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No vessa on yksi oudoimmista, ja yksi on mummolan vinttihuone. Siellä vinttihuoneessa oli aika pölyistä ja oli aika paljon roinaa lojumassa, niin en viihtynyt siellä. Mutta onneksi oli Akkari luettavana.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, sanotaan nyt vaikka erikoisimmat paikat(En minä tavallisissa paikoissa paljoa edes lue): Kiipesin puuhun ripustettaviin tikkaisiin ja luin siellä Akkaria, Yleensä luen: sohvalla pää alaspäin.

Vierailija

No, pari kertaa olohuoneen pöydän päällä ja pari kertaa alla, Sitte kun olen tikapuissa roikkunut vain jalkojen varassa, niin on tullut kerran luettua akkaria.Ne tikapuut oli kyllä onneks sen verran korkeella, ettei pää osunu maahan, oikeastaan ne on kiinni seinässä, ja roikuin siitä, missä oli tanko kiinnittämässä tikkaat seinään.

Vierailija

Ai niin tää muistu mieleen! Oon lukenu saunan lauteiden alla joskus pienenä, siel oli mun maja! :) ja oon kans lukenu samalla kun ajoin pyörää....

Vierailija

Pari vuotta sitten, kun menin saunaan niin otin akkarin mukaan ja lueskelin sitä siellä. Usein samalla lueskelen akkaria kun syön ja WC:eessä se pitää olla aina mukana!

Vierailija

saunan lauteiden alla aina nökötin pienenä ja luin(tai siis yritin lukee)aku ankkaa....;!) ja puun latvassakin oli aika omituista... AI NIIIN ja onhan möys uimapatjalla noin 30m rannastakin aika omi tuista...;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat