Yleistä keskustelua Ankka-Teeveestä

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tässä topicissa siis yleistä keskustelua Ankka-Teeveestä. Ovatko esitettävät ohjelmat siellä mielestäsi hyviä? Minkälaisia ohjelmia haluaisit lisää? Onko Ankka-Tv hyvä keksintö? Itse haluaisin lisää sellaisia videoita, joissa näytetään kun joku ankkapiirtäjä piirtää.

Kommentit (12)

Vierailija

Minäkin haluaisin sellaisia vidoita lisää myös,kuin sinä,tapsa99.Onko nyt niin että ankka-teeveeseen on tullut uusia videoita.

Ankisti2012 alias taikajonttu

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Mielestäni siellä esitettävät ohjelmat ovat ihan sopivia.

Haluaisin myös enemmän pätkiä, joissa voisi näyttää, miten joku ankkapiirtäjä piirtää.

Mielestäni Ankka-tv on oikein hyvä keksintö.

-eharlas

okei...

Vierailija

Voi kökkö sentään, taika jonttu a.k.a Ankisti 2012... "I like"- nappi/Peukku ylös- nappi on keksitty, jottei tarvitsisi sanoa sitä, että pitää samasta asiasta kuin toinen erillisessä viestissä...

Jac,
Be me, it makes you nörd

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Jac: Voi kökkö sentään, suurin osa painelee niitä peukkuja ihan tosta vaan.

Se kertoo sitä paitsi esmes sen, että pitää viestin laadusta tai kirjoitusasusta etc. Jos on sama mielipide, se ilmenee ihan vastaamalkla viestiin.

Liittyipä kommenttisi paljon aiheeseen. Ja samaa sanon omasta viestistäni.

Valittelemisiin, ~Lucar~

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Minäkin haluaisin lisää ankan piirto videoita. Nyt siellä on niitä kait 2, vai olenko väärässä.

~Pelissä mukana, vipe28~

Vierailija

Itse en oikein pidä AnkkaTV: stä. "Ohjelmat" ovat aika tylsiä eikä niitä jaksa katsoa. Ja kuka niitä leffatrailereita jaksaa tuijottaa? (Okei, jotkut jaksavat, sori.) Mutta siis minä vain en pidä AnkkaTV: stä, se on jotenkin ei-mun-makuuni.

-Kia K

Vierailija

AnkkaTV on ihan hauska mutta sillä saisi olla enemmän animaatiota ja sellasia videoita missä joku ankkapiirtäjä piirtää.

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Itsekkin haluaisin ankan piirto videoita sinne lisää, samoin animaatioit. Ja jonkun uuden hauskan videon, samanlaisen kuin se, näin syntyy aku ankka, jossa kerrotaan aku ankan lehden teosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat