Adressi: Vanhat AA:n sivut takaisin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Koodarit on tainnu juhlia Juhannusta vähän liian aikasi, ku on nää sivut tehny : P

Koko AA.fi on menny iha lagiseks ja sekavaks, ei tästä ota seppäkää selvää :/

Nettisivuthan voi kai palauttaa niin kuin ne oli esim. viikko sitten nii kootaan nytte adressi, ja katotaa mitä tapahtuu.

Nimet:

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Sivut

Kommentit (26)

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

Vanhat takaisin! En edes pääse keskusteluiden viimeisille sivuille. Ja siis minä olen kuutio-purkka. Tein uuden, koska vanhalle ei pääse.

Tsupikki ;D :3

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Ei todellakaan vanhoja sivuja takaisin. Täällä on tällä hetkellä bugeja, eikä esim. monestikkaan pääse topicin viimeiselle sivulle, mutta se pitäisi korjautua. Lisäksi kirjautumista ollaan kuulemma korjaamassa. Eikä nämä sivut mun mielestä oo sekavat, aluksi vain tuntuu siltä sillä edelliset sivut olivat niin yksinkertaisia. Ja onhan täällä monia parannuksia tapahtunut vanhoihin sivuihin, esim. bolttaus, kursivointi, alleviivaus yms.

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Ei todellakaan vanhoja sivuja takaisin! Tapsa99:n kommentti on oikeamielinen; alussa sivustolla esiintyy bugeja ja muita kummallisuuksia/puutteita, mutta ne tullaan taatusti korjaamaan, kuten Toimitus lupaa Ajankohtaisissa, ja eiköhän tuo viestienmuokkaustoimintokin tulla pian palauttamaan.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Vierailija

No tietenki vanhoissa sivuissa pysty kirjottaan akupediaan, mennä galleriaan, pelata pelejä. Mut on nää uudetki sivut iha siistit. Ps: Oon lentäväkissa ja jouidun laittamaa eri oikeen nimen ja sähköpostin koska se sano t silloi se ei kelpaa. haluisin vanhanprofiilini takas.

Vierailija

Ei nää uudet sivut ole yhtään hullummat, mutta vanhat profiilit oli paremmat. En muuten enää pystynyt kirjautumaan sisään vanhalla käyttäjällä :(

PS: Entinen profiili nimeni oli muuten touho-_ankka

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo varmasti kuule palautetaanki vanhat sivut, kun nämä nyt tehty. Kaikki ei ole vielä valmista, joten pitääkö heti alkuun tuomita sivu surkeaksi? Monia asioita vielä siirrellään vanhoilta sivuilta ja niistä tehdään entistä parempia, kaikki ei ole vielä läheskään valmista. Älkää hätiköikö nyt, kaikki selkiintyy ja paranee vielä. :)

CubicGum

No selitäppäs mitenkä se ei löydä sähkikselläni tunnusta!

Bugi, joka korjataan.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Onhan se selvä, että bugit tullaan korjaamaan ja luultavasti nyt heinäkuunun mennessä ollaan edes jotain saatu aikaiseksi, siitä tuskin on huolta. Mutta kysymys kuuluukin, mitä varten sivut otettiin käyttöön, jos juuri mikään siinä ei ole vielä valmista? Eikö olisi ollut kannattavampaa antaa vanhan sivuston olla normaalisti toiminnassa aina siihen asti, kunnes uudessa varmasti on kaikki kohdallaan ja sitten vasta vaihtaa? Tällöin oltaisiin ainakin tällaisilta ongelmilta vältytty, tai ainakaan näin pitkään ne eivät olisi kestäneet.

Vierailija

Kyllä ne kaikki bugit saadaan korjattua, ja sitten kun kaikki on saatu valmiiksi, niin nämä sivut päivittävät vanhat mennen tullen. Ja jos jollekkin jäi epäselväksi, EI VANHOJA TAKAISIN.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat