keskustelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

katsokaa esin aihe ennen kuin kirjoitatte viestejä kun niitäon sitten ärsyttävä lukea vaikka akupediasta nettisiut keskustelu aiheessa

Kommentit (14)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

SAMI-96 kirjoitti:HÄÄ? Nyt mie en ymmää mit sie tarkotat?

Miekään en nyt ymmää miten siä puhut ja miten hän puhuu.Hie on rekisteröitynyt vasta viiime kuukaudeis. Tää aihee oo ihaa tyhmää. eii millää pahallaaa. oon syntynyy Mikkelissää

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

<br />

Miekään en nyt ymmää miten siä puhut ja miten hän puhuu.Hie on rekisteröitynyt vasta viiime kuukaudeis. Tää aihee oo ihaa tyhmää. eii millää pahallaaa. oon syntynyy Mikkelissää

Sää Mikkelistä mjää Karjalasta...puhu vain niin kuin normaalistikin, mä joskus ihan vain huvin vuoksi kirjoitan murteella, mutta yleensä en...;)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

SAMI-96 kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

<p />

Sää Mikkelistä mjää Karjalasta...puhu vain niin kuin normaalistikin, mä joskus ihan vain huvin vuoksi kirjoitan murteella, mutta yleensä en...;)

Mie en yleensä kirjoita murteella mutta välillä puhun. Miksi miun piti syntyy Mikkelissä

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

<p />

Mä oon näitä Etelä-Suomen poikia. Puhun näi mite nyt kirjotan, mut ku oon oppinut, et pitää kirjottaa kirjakielel.

Ps. Eka kerta ku puhu näil sivuil kuten tavallisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat