Taskarit ja minitaskarit kallistuvat.

Seuraa 
Liittynyt24.6.2011

Tiedän että tällänen on jo mutta en oo viime aikoina nähny niin tein nyt tälläsen.

Taskarit kallistuvat joka vuosi 20 senttiä.

Ja minitaskarit 50 senttiä.

Tieto tulee kun seuraa niitten takakansista hintoja.

-Hannu XD

Kommentit (9)

artsi 98
Seuraa 
Liittynyt9.10.2008

Olen myös huomannut tuon taskarien jatkuvan kallistumisen. Minulla on 4,20 4,50 ja 4,70 maksaneita taskareita, ja myös minitaskareita on. Harmillista kyllä ankkajulkaisujen hinta nousee koko ajan lisää...

Vierailija

Mini-taskareita ei enää ole tulossa. Eräällä kauppareissulla jäi 4,50 käteisellä yli, pistin sitten hihnalle vielä uuden Mini-taskarin, kas kummaa: 20 senttiä jäi puuttumaan. Eipä noi hinnat nyt hirveän kovat loppujen lopuksi ole. Edes pari euroa kuukaudessa jos joutuu maksaan enemmän niin ei tee pahaa kenenkään kukkarolle.

tsot
Seuraa 
Liittynyt24.6.2011
tullimaksu

Mini-taskareita ei enää ole tulossa. Eräällä kauppareissulla jäi 4,50 käteisellä yli, pistin sitten hihnalle vielä uuden Mini-taskarin, kas kummaa: 20 senttiä jäi puuttumaan. Eipä noi hinnat nyt hirveän kovat loppujen lopuksi ole. Edes pari euroa kuukaudessa jos joutuu maksaan enemmän niin ei tee pahaa kenenkään kukkarolle.

Aika paljon, ainakin minun kukkarolleni. Mutta onneksi mini-takarit lopetetaan.

-Hannu XD

Vierailija
tsot
tullimaksu

Aika paljon, ainakin minun kukkarolleni. Mutta onneksi mini-takarit lopetetaan.

Onneksi ja onneksi, tästäkin voidaan olla montaa mieltä. 

Sarjahan lopetettiin Ruotsissa jo kaksi vuotta aikaisemmin, tosin numeroon 29. Moni koki Mini-taskarit pelkkänä rahastuksena, ja moni taas näki niissä uuden keräilykohteen. Omaan hyllyyni tosin keräsin kaikki Mini-taskarit ja muutaman ruostsalaisen Mini pocketin. 5,50 ne lopulta maksoivat. Taisi "Raha ratkaista" niinkuin viimeisen Mini-taskarin nimi kertoo :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat