Kommentit (9)

Vierailija

Onko epäilystäkään kuka ton olis piirtäny, ettei olis Kari Korhone :DD Mut piirustuskoulun ohjeet on liika sekavia. Hypitään liian monta vaihetta kerralla.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ei niiden ohjeiden lukemisessa mitään vaikeaa minusta ollut, mutta piirtäminen oli vain vaikeaa. Ja se ei ole sen syy, joka ohjeet on kirjoittanut, joten turha on ohjeita syyttää ;D Itseään tässä paremminkin pitäisi syyttää.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ohjeita juurikaan tuota yksinkertaisemmiksi voi tehdä. Harjoittelin itse ankkojen piirtämistä tuollaisilla ohjeilla, mulla oli sellainen kirjanen, jossa opetettiin piirtämään Aku ja Iines juuri piirustuskoulun ohjeiden tapaisesti. Todella hyödyllistä se kyllä oli, vaikka nykyään piirränkin mallista suoraan valmiin kuvan perusteella, mutta nuo välivaiheet auttavat hahmottamaan kokonaisuuden paremmin. Olen yhden piirustuskoulun kuvan perusteella tehdyn Millan joskus lähettänytkin galleriaan, ja siinäkin oikaisin laiskana ja piirsin suoraan viimaisen kuvan avulla. Kun piirrän ankkoja ilman mallia, luonnostelen niitä tuohon tapaan kuin piirustuskoulussakin näytetään.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Vai vielä vaikea? Ensimmäinen kuva jonka olen piirrustuskoulusta piirtänyt, ja onnistuin siinä paremmin kuin Mikki Hiiressä, jonka myös piirsin noiden ohjeiden mukaan. Tämä Ankanpoika oli kuitenkin helpoin mitä tuolla malleissa oli.

~wulffi~
Seuraa 
Liittynyt30.7.2011

Onhan noita ohjeita helppo noudattaa. Itse olen piirtänyt joskus Minni Hiiren, mutta ei siitä silloin tullut kamalan hienoa. Pitäisi kokeilla joskus uudestaan. Noi vaiheet vain auttaa hahmottamaan sen tyypin minkä tekee. Ja tuon ankanpojan on tehnyt Kari Korhonen:) Niin kuin akselipoika sanoi.

Vierailija

Niille jotka valittaa, nii kahtokaapa jostai video mite piirretää. Minä opin ihan kattomalla ihan vaa Don Rosan kirjoista jotai vuosi sitte ja nyt piirrän jo ilman mitää mallii.

Vierailija

Ohjeet  olivat erinomaiset. Itse pidän piirtämisestä. Ja musta ei ehkä vaan oo tollasen piirtäjäks. Ohjeista sain kyllä selvää tosi hyvin. Ne oli just hyvin tehty! :) Mä vaan kyllästyn heti jos en saa kuvaa näyttämään samanlaiseks. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat