Marli juissi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä pidätte Marli Juissi mehuista.Mikä on lempparinne niistä.Mun lemppari on appelsiini-cola ja toiseks eniten pidän sitruunasta.Eikös marli juissi ole parasta mehua.Sitä juo hellepäivänä purkin.

Kommentit (10)

Vierailija

Onhan juissi ihan hyvää mutta mielestäni se ei ole parasta.Esim.kaikki itse tedyt mehut on parempia ja kaupan mehuista Godmorgon-appelsiinimehu on parempaa.Lempi juissi makuni on mansikka.

Vierailija

Juissi on ihan ookoo, mutta ketuttaa vaan niin vietävästi kun jonnet ja KAIKKI juo niitä pusikoissa ja jättää ne ojiin lillumaan.

Syy miksi en osta Juissia.

Vierailija
Roussa

Juissi on ihan ookoo, mutta ketuttaa vaan niin vietävästi kun jonnet ja KAIKKI juo niitä pusikoissa ja jättää ne ojiin lillumaan.

En ole nähnyt.Ja makuhan se tärkeintä on.

Vierailija
00tuplanollaagen
Roussa

En ole nähnyt.Ja makuhan se tärkeintä on.

Minä olen nähnyt useasti,että Juissi-purkkeja heitetään luontoon.Se on vain niin vaikeaa viedä se kotiin tai pahvinkeräykseen.Niistä pitäs varmaan saada pantti.

Vierailija
ElinaMacAnkka

Mä en tykkää mehusta.

Miksi oletko joku urheilufriikki vai onko sinulla urheilu kuume vai oletko laihdutus kuurilla.

Vierailija
00tuplanollaagen
ElinaMacAnkka

Mä en tykkää mehusta.

Miksi oletko joku urheilufriikki vai onko sinulla urheilu kuume vai oletko laihdutus kuurilla.

Ei kaikkien tarvitse tykätä mehusta.

Vierailija
00tuplanollaagen
NicoAnkka

[quote author="00tuplanollaagen" time="11.07.2012 klo 17:28"]

[quote author="ElinaMacAnkka" time="11.07.2012 klo 13:56"]

Mä en tykkää mehusta.

Oma vika jos on allerginen sille mut kaikki yleensä tykkää mehusta.Ps:Omena mehu ei ole hyvää se on kirpeää.

Ei kaikkien tarvitse tykätä mehusta.

Oma vika jos on allerginen sille omena mehu on pahaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat