Eläinrääkkäys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tiädän et tällänen on mut tän saa lukottaa kun tähän on tullut 10viestiä koska en jaksa tonkia sitä keskustelua esille.

Asiaan.Olen kuullut että jotkut lapset ovat ratsastanee koirilla tai pukeneet kissoille jotain leikki vauvan vaatteita tämä on aivan hirveää rääkkkäystä ja tästä joutuisi pulittamaan sakot.Vaikka tekijä olisi alle 2v niin vanhempien pitäisi kieltää tuo tuommoinen.Myös eläimen liiskaaminen muka vahinkossa on eläin rääkkäystä.En voi sallia että jos ihminen tappaa eläimen hänelle vain huomautetaan tästä eihän tässä ole järkeä.Mieti jos sinä olisit eläin ja sinut tapettaisiin ja tappajallesi huomautettaisiin tästä.
Modet muistakaa lueka tämä antakaa lastenne kasvaa yli 8v kun hankitte lemmikin muuten se teidän lemmikkinne voi kuolla koska pikkulapsi voi astua,kaatua tai vaikka hypätä vahinkossa eläimen päälle.Suomeen pitäisi tulla laki että alle 7v ei saa hankkia eläintä koska siinä on eläin vaarassa.Ja sitten taputellaan päähän ja sanotaan hyvä poika saat uuden pian tuolt eläinkaupasta.Niin jos vaik liskon hommaat niin se on pian liiskaa jos sinulla on pikkulapsi.Pikkulapsille ei siis eläimiä missään tapauksessa vaikka hän kuinka hinkuisi.Olen kuullut että pikkulapsi on liiskannut jäniksen poikasen.Voi raukkaa lyhyt elämä ja tätä lasta varmaan taputeltiin päähän ja sanottiin hyvä poika koska hän on niin pieni.Pieni oli se pupukin.Joten älkää koskaan antako pikkulapsellenne piäntä eläin tai mitään muutakaan hän voi vaikka ratsastaa sillä.

Kommentit (2)

Vierailija

meillä oli koira kun olin 0-6 vuotta, rakastin sitä kovasti ja en tehnyt sille pahaa. mutta sisko ratsasti sillä vaikka oli jo 8 vuotta!

Vierailija

Voihan alle 7-vuotiaalle antaa lemmikin jos hän on tarpeeksi vastuuntuntoinen.Ei se haittaa vaikka vahingossa liiskaa jonkun eläimen ja mietippä miten usein sellaista voi muka sattua.

Mutta tuo eläimille vaatteiden pukeminen on aivan naurettavaa miten joku voi tehdä sellaista?ainoa vaate mikä voisi olla eläimille voisi olla huomiliivi opas-koirille.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat