Don Rosa:Takaisin Xanaduun

Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Tämä tarina nähdään ankassa 29/2012 eli seuraavassa numerossa.Mitä mieltä olette?Itse odotan kovasti tätä tarinaa.Nyt loppui myös Murryn linssisafari joka oli myös aivan mahtava.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Hyvä tarina.Etenkin loppuruutu on hauska kun ne aarteet on sie meren pohjassa.Se on myös kirjassa kadonneen kirjaston vartijan joka on minun Don Rosan parhaat kirjakokoelman viimeinen osa.Epäilemättä tulee kolmiosainen jatko tarina.Hyvä tarina.Kun tul ain jonkun mestari piirtäjän tarina siit laitetaan kanteen kuva hyvä tapa mainostaa tarinaa.

Vierailija

mulla on toi takaisin xanaduun Don Rosan kootuissa ja lehdessä jonka nimi on yllätys yllätys takaisin Xanaduun kyseinen lehti tuli Roope-sedän aarrearkussa jossa on roope-sedän tilaaja lahjat vuosilta 1982-1991

Vierailija

Omasta mielestäni Takaisin Xanaduun on huonoimpia tarinoita, mitä Rosalta on ikinä nähty. Kyllähän se päihittää esimerkiksi surkeat Aku Ankka Extra- tarinat, mutta ei vedä vertoja millekään perustarinalle. Totta kai tähänkin on mennyt varsin paljon työtä, mutta lopputulos ei minua niinkään mielytä. Hyvä kuitenkin, että näin moni pitää kyseisestä sarjasta. En osaa perustella sitä, miksi en pidä sarjasta, mutta sen juoni on vain niin epämainio.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Aaaargh! Ensin serkkuni piti tuoda Akkarin tänne mummolaan kolmelta, sitten se muuttui kuuteen ja nyt kahdeksaan.. No, luen sen sitten päivän päätteeksi.

Mutta nyt arvosteluun:

Olen lukenut sen tarinan ainakin kerran.. tai kaksi. Ensimmäisellä lukemis kerralla pidin sitä Rosan parhaana tarinana! Muistan hämärästi että luin sen joskus uudestaankin, muttei ollut enää niin hyvä kuin ennen. Kuitenkin Rosan parhaimmistoa. Nykyään Rosan parhaita tarinoita ovat Kaikkein mieluisin lahja ja Ensimmäinen keksintö. Takaisin Xanaduun tulee varmaankin kolmaneksi!

~ DanielTen

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

92Sakari
Seuraa 
Liittynyt28.4.2010

En ole lukeut aiemmin. Nyt Akkarissa tulee luettua ekan kerran. Ihan kivalta vaikuttaa ekan osan perusteella, mutta semmosia pikkuisia sivuvitsejä ei ollut vissiin kovinkaan paljon(?).

Ja sitten: miten niin ankat ovat olleet jo aiemmin siellä? Tuonkin osan loppuruudussa sanottiin jotain "tervetuloa takaisin tralla laan"???

Sakari täällä terve!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010
Aleksí

En ole lukeut aiemmin. Nyt Akkarissa tulee luettua ekan kerran. Ihan kivalta vaikuttaa ekan osan perusteella, mutta semmosia pikkuisia sivuvitsejä ei ollut vissiin kovinkaan paljon(?).

Ja sitten: miten niin ankat ovat olleet jo aiemmin siellä? Tuonkin osan loppuruudussa sanottiin jotain "tervetuloa takaisin tralla laan"???

tralla la on sama kuin onnellinen laakso, joka on samannmisestä barksin tarinasta, luonnollisesti.

-VH

Vierailija

Rosa on kai joskus tehnyt jonkin sarjan jossa ankat (Aku, Roope ja pojat) matkaa "Tralla laa" nimiseen paikkaan. Muistan hämärästi lukeneeni sen...

Tralla laalla on kai toinenkin nimi: Xanadu

Vierailija

Voin paljastaa lopun mis aarteet on peittäkää silmät jos haluatte itse lukea

Ne on sie niitten vesipaikas sie on kaikki aarteet jos roope ois tienny se ois heti kahminut ne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat