Ossian ötökkä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi Aku Ankka keksi tälläisen hahmon.Olette kai lukeneet sen pamin tarinan jossa se oli.Se on aivan turhaa Aku Ankan sotkemista ötököihin.Aku Ankassahan hahmojen pitäisi olla Ankkoja tai nappineniä.Mutta tämä Ossian ötökkä on turha hahmo.Kuka haluaa sotkea Ankat ja ötökät.Tämä öttökkä on surkea.Miksi Aku Ankka yrittää väittää että ötökätkin käyttäytyvät niin kuin ihmiset.Ankat vielä ymmärtää mutta ötökät.Ensinnäkin ötökät ovat pieniä.Eivät osaa mitään ja useimmiten ne Aku Ankassa luotellaan eläimiksi toisin kuin Ankat.Mutta Ossian ötökän voi luokitella ihmiseksi.Miksikö?Sillä on vaatteet ja kaikki.Miksi tehdä hahmoja jotka ovat ötökän ja ihmisen mutaatioja.Ankkalinnalaiset Ankat ovat ihmisiä.Mutta että ötökkä muka ihminen.Ensinnäkin ongelma yksi se on pieni.Mitä nämä piirtäjät ajattelevat.Ei Don Rosa tai Carl Barsk olisi ikinä piirtäneet tarinoita joissa ötökät ovat ihmisiä.Tämä on järjetöntä.Ehdotan että Ossian Ötökkä poistetaan.

Kommentit (8)

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Ossian ötökkä on ilmestynyt säännöllisesti ekstrassa ainakin joskus. Minusta se on aika lapsellinen, mutta pikkuveljeni tykkäävät siitä. Mielestäni Ossianii ei tarvii poistaa vaikka itte en siitä niin välitäkkään. Onhan se hyvä että pienille Akun lukijoillekkin tehdään joku hahmo jota heidän on helppo ymmärtää. Luulen, että ossian onkin alunperin tehty pienempiä lukijoita varten.

Taikkis1
Seuraa 
Liittynyt3.7.2012
Magia00

Ossian ötökkä on ilmestynyt säännöllisesti ekstrassa ainakin joskus. Minusta se on aika lapsellinen, mutta pikkuveljeni tykkäävät siitä. Mielestäni Ossianii ei tarvii poistaa vaikka itte en siitä niin välitäkkään. Onhan se hyvä että pienille Akun lukijoillekkin tehdään joku hahmo jota heidän on helppo ymmärtää. Luulen, että ossian onkin alunperin tehty pienempiä lukijoita varten.

Joo! Kyllä se on tehty pienimille. Vaikka kyllä isommatkin voi lukea sitä

Taikkis1
Seuraa 
Liittynyt3.7.2012
Magia00

Joo! Kyllä se on tehty pienimille. Vaikka kyllä isommatkin voi lukea sitä

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010
mirmy112

ihme topic, mut joo, ei ötökät  mitää ihmisii oo !

Ossian Ötökän ulkonäköä olisi voinut miettiä sillä hän/se näyttää vanhalta Mikiltä, mutta Pienten Agenttien Maailmassa Ossian elää toisessa ulottuvuudessa, jos ette sattuneet huomaamaan.

Vierailija

Ossian ötökkä tarkoitettiin alunperin esiinymään vain Disneyn Silly Simphony-sarjassa. Alkuperäinen hahmo on mielestäni hyvä ja hauska, mutta on toki typerää, että hahmo vedetään uudelleen johonkin Pam-sarjaan (jota en tosin ole itse lukenut).

Vierailija

Ossian ötökän luojat eeivät miettineet loppuun.Akkari ei ole ihan niin mielikuvituksellinen lehti.Ossianin voisi poistaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat