Angry Birds

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä Angry Bird on lempparisi?

-Punainen

-Sininen

-Keltainen

-Musta

-Valkoinen

-Vihreä

-vai Oranssi?

Mainitse väri ja miksi se on lemppari.

Kommentit (9)

Vierailija

Oma lemppari on of course........Oranssi koska se parhaimman näkönen ja yks parhaimmista pelissä, vaikkakin vihreeki on siisti=)

Onks kellään Änkkäri lautapelii mulla on molemmat Knock on Wood ja On Thin Ice.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Minun lempparini on keltainen, ulkonäön vuoksi, mutta musta pelatessa. Toivon ettet suutu AngryDonald, mutta olisi ehkä parempi jos täällä keskusteltaisiin muutenkin Angry Birds- pelistä(esim. miten voin päästä tältä ja tältä tasolta ym.) jottei aihe olisi hieman suppea. Tällä tavoin siis topiciin tulisi enemmän viestejä ja näin, if juu nou what ai mean.

Muuten, millainen on oranssi lintu ja mitä se tekee?(Juu tiedän paaljon Angry Birdseistä, hehe:D)

Sisällötöntä sisältöä elämään, Poppi10

Vierailija
poppi10

Minun lempparini on keltainen, ulkonäön vuoksi, mutta musta pelatessa. Toivon ettet suutu AngryDonald, mutta olisi ehkä parempi jos täällä keskusteltaisiin muutenkin Angry Birds- pelistä(esim. miten voin päästä tältä ja tältä tasolta ym.) jottei aihe olisi hieman suppea. Tällä tavoin siis topiciin tulisi enemmän viestejä ja näin, if juu nou what ai mean.

Muuten, millainen on oranssi lintu ja mitä se tekee?(Juu tiedän paaljon Angry Birdseistä, hehe:D)

h

Huono peli.Ja ei siin mitää oranssii oo.

Vierailija
00tuplanollaagen
poppi10

h

Huono peli.Ja ei siin mitää oranssii oo.

Naamapalmu 00 Tuplanolla

Pelaa Angry Birds seasons siinä on oranssi.Lempilintuni on iso punainen,koska se menee melkein kaikesta läpi.

Vierailija

00tuplanollajoku:lle, en ihmettele, että sun mielestä "huono peli" ku kummiskaa et läpäse mitään tasói ja ilmankos et ollu nähnykkään mitää oranssii ku et läpäse :D. Oma lemppari myös iso punainen..

camppu00
Seuraa 
Liittynyt13.5.2011

Se "iso punainen" on mun lemppari. Sen oikea nimihän on Big Brother, mutta mä sanon sitä Pontsoksi. Muuten jos pidät Angry Birdsistä, rekKaa angrybirds.palstani.com

Ja tässä voisi kyllä keskustella muustakin, kuin lempilinnusta, niinikuin Poppi sanoi.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat