Se tyyli!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kellä teidän mielestä täällä sivulla on hassuin kirjoitustyyli? mä en yhtään tiiä kun ole täällä toista kertaa koskaan. Mutta teidän mielipide, niin saan kuulla mikä on hauskoin.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No, eikö kukaan tiedä mitään tyyliä? No, minun pitää lähteä täältä eli heippa, ja yrittäkää vastata tähän keskusteluun, heippa.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Minusta minun tämä kirjakieli kuulostaa tyhmältä...

Sama juttu. Kun kirjotan kirjakieltä se kuulostaa tyhmältä, mutta kun luen toisen kirjoitusta se ei kuulosta tyhmältä (vaikka se on kirjakieltä).

Vierailija

Ankkafani315 kirjoitti:

Tuhka-kuppi kirjoitti:Kellä teidän mielestä täällä sivulla on hassuin kirjoitustyyli? mä en yhtään tiiä kun ole täällä toista kertaa koskaan. Mutta teidän mielipide, niin saan kuulla mikä on hauskoin.

Mä käytän välillä isoja kirjaimia, kun tahdon VAHVISTAA jonkin asian tai teen sitten niin iha muuten vaan. Pistän aika usein No-sanan lauseiden eteen.

Olen huomannut...ja sellaista missä VAHVISTETAAN TEKSTIÄ niin niitä on ärsyttävä luke! (ei pahalla)

Vierailija

emmip kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:

Ankkafani315 kirjoitti:

Tuhka-kuppi kirjoitti:Kellä teidän mielestä täällä sivulla on hassuin kirjoitustyyli? mä en yhtään tiiä kun ole täällä toista kertaa koskaan. Mutta teidän mielipide, niin saan kuulla mikä on hauskoin.

Mä käytän välillä isoja kirjaimia, kun tahdon VAHVISTAA jonkin asian tai teen sitten niin iha muuten vaan. Pistän aika usein No-sanan lauseiden eteen.

&lt;p /&gt;<br />

Olen huomannut...ja sellaista missä VAHVISTETAAN TEKSTIÄ niin niitä on ärsyttävä luke! (ei pahalla)

No on se vähän ärsyttävä. :)

Juu, on (ja hei emmip, ei pakko mutta suositus, niin voisitko vaihtaa profiilikuvasi kun sekoitan sinut aina yhteen toiseen, ei pakko mutta kiva olisi).

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:

Ankkafani315 kirjoitti:

<p />

No on se vähän ärsyttävä. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat