AA miitti Minecraftissä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tuli vaan yllättäen mieleen tällanen idea kun täällä foorumeilla surffailin. Olisikohan järkevää, tarpeellista, hauskaa järjestää ns "miitti" Minecraftissä? Täällä oli ainakin käyttäjiä jotka tiesivät pelin ja pelaavat sitä. Voisi olla (ehkä) mukavaa "miitata" kotoa käsin vaikka ei se Nettitapaaminen todellakaan korvaa oikeaa miittiä.

Jos haluaisi miitata enemmän vaikka siihen ei olisi mahdollisuutta, niin tässä olisi ehkä yksi harkittava vaihtoehto. Jos idea saa kannatusta ja ihmiset ovat halukkaita osallistumaan, niin voisin järjestää sellaisen. Sitten sovittuna aikana sovittu porukka pääsisi pelehtimään yhdessä servulle tunniksi tai pariksi.

Mitä sanotte? Miittaamista minecraftin parissa kotoa käsin? Jos porukka innostuu niin ehkä sellaista voisi alkaa virittelemään! =D

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Juu, tota minä voin hoitaa kaiken olellisen. Servun hostauksen ja teon. En ole kykenevä tekemään kuitenkaan muita kuin hamachi servuja. =D Servun tyyppi olisi tietenkin bukkit, koska sen on siihen voi asentaa joitakin plugineja. Jos mahdollisesti tämä "miitti" mahdollisesti järkätään, niin se olisi auki tunnin tai pari. Kauempaa en voi kerralla pitää sitä auki, jos porukkaa tulee enemmänkin. =/ 

Vierailija

Anteeksi tuplaposti.

Niin että halukkaat voivat ehdotella miitti-aikaa, jos heiltä minecraft premium account löytyy tai se on jo ostoskorissa. =D Se maksaa siis parikymppiä joka ei ole päätähuimaava summa. Itse olen jo valmistellut servua siltä varalta että tämä miitti toteutuu. Noin neljä pluginia asennettu ja taloja rakennettu. =D

Eli miittaus aikoja saa ehdotella ja pikkuhiljaa ilmoittautua mukaan =D 

Vierailija

Moriens.

Tein foorumin miittiservua varten. Laitoin sinne myös kaikkea muuta jotta mielenkiinto pysyisi yllä. Kaikki ketkä ovat kiinnostuneet miitistä tai haluavat vaan vilkaista, niin linkkiä: www.ankkacraft.foorumini.com/

Onko muita halukkaita miittiin? Mulle käy mikä tahansa päivä =D.

Vierailija

I came to dig dig dig dig

i'll build a city so big big big big

just wait a sec gotta kill this pig pig pig pig

Ihan hyvä idea joo:D

cook me some bacon and take a swig swig swig swig

Vierailija

Mä ihan mielelläni tulisin =) Mulla ei ajasta niin väliä oo. Mielellään muuten 1.3.1 pelattais, mä en jaksa säätää noiden minecraft.jarien kanssa =D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat