Jos saisit päättä kaikki asiat mitä tekisit?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä mitä tekisit jos saisit päättää kaikki asiat.Jos kaikki tottelisivat sinua.Mitä tekisit?

Oma:

-Alkoholi kielletään :D

-Energia juomia ei saa myydä muuta kuin pankkitilillä

-Jos mies rakastuu naiseen tai ihastuu häne on pakko saada nainen tai nainen joutuu maksamaan 50e veron näin ei tuu rakkaus ongelmia (miehien ensimmäinen oikeus tässä lakilistassa)

-Pissikset eivät saa sanoa hyi tai syrjiä niiden mielest ällöjä muuten 200e sakot

-Pissistely kielletään laissa

-Naisten ei tarvitse tehdä kaikkia kotitöitä

-Jonneilu kielletään

-Saastuttaminen kielletään

-Metsästys ehdottomasti kielletään etenkin ilveksen tai liito-oravan taposta elinkautinen tai 20 000e

-Sorsia saa ampua muttei aina

-Hampurilais burgereissa parempia pihvejä terveellisempiä

-Rakkautta pitää kunnioittaa

-Syrjiminen ehdottomasti kielletty 700e sakko

-Minä saan iskeä ihastustani vapaasti kukaan muu ei tai joutuu vankilaan 3kuukaudeksi

-Rumaksi haukkumisesta 300e sakko

-Poliiseja enemmän

-Eläinsuojelua enemmän

-Rikkaat joutuvat antamaan köyhille joka kuu 5000e

-Aseet tuhotaan

-Ase kielto

-Huumet tuhotaan

-Kaikilla pitää olla hyvä mieli

-Jokaiselle 100 e kuussa hyvän tekeväisyydestä

-Jokainen saa vapaasti uskoa tai ei

-Perustan museon niin ison että kaikki aarteet ja fossiilit laitetaan sinne

-Ei saa nostaa kapinaa

Tos nyt oli mun valtakunnan pari sääntöä ei kaikki.

Millaiset säännöt sinun kaupunkissa olisi.Ja kene mielestä nämä säännöt ovat hyvät.

Jos olisin kuningas toteuttasin nämä säännöt ja monet muutkin säännöt.

Sivut

Kommentit (40)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

00: Hyvä topic, hyvä idea, mutta toivon tosiaankin että toi miesjuttu oli vitsi.

Mieti jos olisitkin nainen. Päättäisitkö että miesten olisi pakko naida sinut vaikka vihaisit heitä?

[Lainaus jota en saanut millään toimimaan]

-Metsästys ehdottomasti kielletään etenkin ilveksen tai liito-oravan taposta elinkautinen tai 20 000e

-Sorsia saa ampua muttei aina

[Lainaus loppuu]

Ööh... eikös sorsien metsästys ole metsästämistä siinä missä liito-orvienkin? Kyllä nekin lopulta muuttavat uhanalaiseksi.

[Taas sama juttu]

-Syrjiminen ehdottomasti kielletty 700e sakko

[The End]

Sähän alussa just edustit miesten oikeuksia rakkaudessa...?

[Lainaan]

-Rikkaat joutuvat antamaan köyhille joka kuu 5000e

[Lainaus loppuu taas]

Ööh... mitäh? Siis silloinhan köyhistä tulisi vuorotellen rikkaita ja rikkaista köyhiä?

No, pohjimmiltaan hyvä suunnitelma ja aika hyvä etenkin tuo museokohta.

Itse en kauheasti tänhetkistä maailmanjärjestystä muuttaisi, eikä se olisi edes mahdollista aivan hetkessä.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

No tässä mun laki

- Hampurilaisessa pitää olla vain 200 kaloria

- Ja olisi haltijakummit, jotka toteuttaisi toiveet! (Ei kyllä niin voi käydä.)

- EN JAKSA KIRJOITTAA ENÄÄ :)

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

Tässä "laissa" kolme on himppanen porsaanreikä. Jos nainen on naimisissa ja sinä ihastut häneen hänen olisi maksettava veroa, koska on naimisissa. Ja miksi laki ei toimisi myös toisinpäin?

Toinen suurempi porsaanreikä on tuo huume kohta. En ole mikään asiantuntija, mutta huumeita on kasveista saatavia ja keinotekoisesti saatavia. Joten niitä voi saada kokoajan lisää eikä kukaan voi valvoa. Nyky-yhteiskunnassa niiden kitkemiseen on tehty Suomessa melkein kaikki mitä voi, mutta edelleen niitä käytetään, mikä on hyvin surullista.

Cubicos!

Tsupikki ;D :3

Vierailija
CubicGum

Tässä "laissa" kolme on himppanen porsaanreikä. Jos nainen on naimisissa ja sinä ihastut häneen hänen olisi maksettava veroa, koska on naimisissa. Ja miksi laki ei toimisi myös toisinpäin?

Toinen suurempi porsaanreikä on tuo huume kohta. En ole mikään asiantuntija, mutta huumeita on kasveista saatavia ja keinotekoisesti saatavia. Joten niitä voi saada kokoajan lisää eikä kukaan voi valvoa. Nyky-yhteiskunnassa niiden kitkemiseen on tehty Suomessa melkein kaikki mitä voi, mutta edelleen niitä käytetään, mikä on hyvin surullista.

Cubicos!

Niinpä. Ihan.. .. en mä osaa ees sanoo sitä.

Vierailija
Krisu0

No tässä mun laki

- Hampurilaisessa pitää olla vain 200 kaloria

- Ja olisi haltijakummit, jotka toteuttaisi toiveet! (Ei kyllä niin voi käydä.)

- EN JAKSA KIRJOITTAA ENÄÄ :)

Kuka tykkäs tosta? :D :)

Terkuin Krisu0

92Sakari
Seuraa 
Liittynyt28.4.2010

Luultavasti tekisin aluksi jotain pikkujuttuja. Sitten antaisin päättämisvallan jollekin muulle joka sitä oikeasti tarvitsee, joka sitä oikein osaa käyttää. Hyi hyi valta, hyi hyi. >:(P

Sakari täällä terve!

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Ja niin tuovat kaikki muukin mahdollinen, ja jos joku maa ei tottelisikaan?

Bum Suomi tuhosi aseet mutta sitten tulikin Venäjä jossa ei sitä käskyä toteltu, ja he pommittavat Suomen kirpunjätöksen kokoiseksi tuhkakasaksi.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Toivottavasti 00tuplanollasta ei tule minkään maan hallitsijaa.Se voisi olla kauheata,mutta jos hän kieltäsi kaikki aseet niin valtakunta ei pysyisi kauan itsenäisenä.

Vierailija

-lihavuus pakolliseksi

-kaunniden naisten pitää maksaa 4500€

-Kauniisiin naisiin ihastuneet miehet joutuvat vankilaan.

Vierailija
NicoAnkka

Toivottavasti 00tuplanollasta ei tule minkään maan hallitsijaa.Se voisi olla kauheata,mutta jos hän kieltäsi kaikki aseet niin valtakunta ei pysyisi kauan itsenäisenä.

niinpä.

Vierailija
Lucar Nro. 1

Ja niin tuovat kaikki muukin mahdollinen, ja jos joku maa ei tottelisikaan?

Bum Suomi tuhosi aseet mutta sitten tulikin Venäjä jossa ei sitä käskyä toteltu, ja he pommittavat Suomen kirpunjätöksen kokoiseksi tuhkakasaksi.

Lucar minulla olisi kyllä hätävara aseita ja tankkeija teräksisessä huoneessa jossa on mailman vaikein koodi yhdistelmä ja jotta sinne huoneeseen pääse pitää olla vie yhen toisen huoneen avain ja yhentoisen huoneen sormenjälkitunnistin.Ja tietenkin tekisimme hätä varalle niin ison pommin joka pystyy räjäyttään vaikka koko moskovan joka sekin pidettäisie kaapis.Ja sinne on mahdotonta murtaa koska avain ja koodi ovat minun huoneessa toises kaapissa jossa sen avaimet ovat toisessa kaapissa joissa sen avaimet ovat varmassa piilossa.Elikkä tarkka turva järjestelmä meillä.Ja siel olis miljoona valvontakameraa liikkeen tunnistin ja ansoja tuhansia.Näin kukaan ei voisi ryöstää ikinä sitä.

Ja Jos must tulee hallitsia mulle tehään hieno kruunu jos on timanttia rubiinia saviiria kravatsia kaikkia jalokiviä.Tietenkin kaikki yrittävät murhata minut mutta minulla on timantti panssari aina paitsi nukkuessa päällä jolloin minun talossani on tuhat ansaa.Pelaan varman päälle.Esim jos lucar murtautuisi taloon ja se huomattaisiin hänet tapetaan.Tai laitetaan teräksiseen vankilaan jos on tuhat avainta niihin pois pääsy juttuihin.Tietenkin Lucaria ammutaan joka päivä varpaaseen.Jos hallitsisin tätä mailmaa niin kaikkilla olisi hyvä olla paitsi kapinallisilla.Minä tietenkin myös urheilusin ettei minusta tule rapakuntoista.Myös rakkaus elämää minulla olisi.Ensinnäkin ihastukseni olisi helppo saada.Esim ostaisin sille kaiken mitä se haluu.Ostaisin sille miljoona meikkiä miljoona kannettavaa miljoona vaatetta miljoona timanttisormusta miljoona kaikkee mitä se haluaa.Jos hallitsisin tätä mailmaa kaikki olisi hyvin.Ihastus sais päättää mitä lucarille (jonka otin esimerkiksi murhaajasta tähän)tapahtuu.Myös kansa saa äänestää.

Vierailija
NicoAnkka

Ja se ei olisi kauheaa.Jokaiselle oikeuksia.Esim vuorottainen raha sade joka kuukausi.Lentokoneel tehtäs.Afrikalaisille miljoona kaivoo miljoona koulu miljoona rahaa.Venäjälle joka vuosi miljoona turkista ja uunia.

Ja italialle uusia pitzamausteita.Näinhän minä valtias pitäisin kaikki sovussa.Ruotsille ne mies tykkää miehet suhteet sallitaan.Norjalle vuotuinen hakku ja köysi sade.Irlannille jalkapallosade.Ja niin edelleen jokaiselle maalle jotain kaikilla oikeuksia.

Vierailija
00tuplanollaagen

Myös kansa saa äänestää.

Ja jos kansa äänestää päinvastoin sinun tahtoasi sinä kikkailisit heidät kapinalliskiksi ja tapatat heidät?

Oikeastaan tuo sinun uskomaton hallinto on jo olemassa P-Koreassa. Johtaja Kim-UN saa kaikkea. Kansa saa turpaansa jos valittaa jostain. Kehottaisinkin tuplanollaa muuttamaan sinne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat