Perhosten keräily

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on topic jossa keskustellaan perhosten keräilystä.Minä olen kerännyt 7-v asti.Osa on heitetty pois koska ovat ruskistuneet.No kuiteskin joka kesä otan haavin ja lähden etsimään perhosia näistä paikosta:Metsistä,soista,niityistä ja kaikista muista.Mukava harrastus tämä.Ei ollenkaan raaka.Perhonen myrkytetään sitten pistetään neula.Ja tiätääkseni perhosten elämä ei ole pitkä.Joko linnut syövät ne.Ne kuolevat luonnelisesti.Tai me keräilijät nappaamme ne.Perhonen elää varmaan jonkun vuoden.Tykkään kiitäjistä.Ritari perhosenkin melkein nappasin.Olen aina haaveillut siitä.Kysyn tässä topicissa miten perhoset säilyvät hyvinä.Miten värit pysyvät.Miten ne kovettuvat.Osaako joku vastata tähän.Huom valittajille:Tämähän ei meidän perhos kantaamme vähennä suomessa on runsas perhos kanta.Idänsiilikäskin nähtiin ja se on arvokas.Lotto voittokin on todennäköisempää.Minä tykkään sekä päivä että yö perhosista.Tarvitsisin apua.Miten toukkia kasvatetaan.Olen hankkinut toukille ilmareikiä lehtiä ja kaikkea ja aina ne kuolevat.Miten niitä siis kasvatetaan.Olen onnistunut 1 kerran.Ja siit tuli perhonen.Mä siis olin jee mä kasvatin ensimmäisen toukkani.Perhosten keräily on samanlaista kuin metsästys joten älkää valittako.Jos saa metsästää niin saa perhosiakin keräillä paitsi rauhotettuja.Haluaisin saada paljon kiitäjiä.Minulla on jo 1.Kiitäjiä on vaikea pyydystää etenkin lennosta ota huomioon nopeus 50km/h.

Mutta kysymys kuuluu miten saada värit pysymään perhosissa?

Ja miten toukkia kasvatetaan?

Toivottavasti tulee muutakin kuin valitusta.Epäilen että täällä on perhosen keräilijöitä.Aamulehdessähän tulee vähän väliä juttua perhosista.Kannattaa katsoa siältä.

Aloittelijalle vinkki:Hiivi perhosen luo älä juokse.Se lähtee muuten karkuun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat