tee täysin oma tarina tai hahmo.

Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

elikkäs täällä saatte tehdä täysin oman tarinan ja hahmon. saatte täällä keskustelussa kertoo esim mitä siinä tapahtuu, suoraan.             t:rapkissa

Sivut

Kommentit (45)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Hmm.. Keksin hyvän idean! Alan tekemään lyhyitä "strippejä" niin kuin Al Taliaferro. Tietenkin Aku- aiheisia. Uusi strippi ilmestyy joka päivä, ellei ideat lopu.

Päiivän Aku- strippi 21.7.2012

- Nukkuukohan Aku- setä vielä? Tupu kysyy Hupulta ja Lupulta makuuhuoneen oven takana.

- Ehkä kannattaisi huutaa, ehdottaa Hupu.

- Hyvä idea, minäpä huudan: Aku setä?! Oletko jo hereillä?!  Lupu huutaa.

- Huoh, välillä pojat alkavat käydä hermoilleni, huohahtaa Aku herätessää sängystä.

~ Al Danieferro

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Päivän Aku- strippi 22.7.2012

- Hmm.. Missäköhän ravintolassa voisin syödä? Miettii Aku kävellessään Ankkalinnan ravintolakatua pitkin.

- Kun en osaa päättää, niin menen seuraavan seuraavaan ravintolaan joka tulee vastaan, Aku keksii.

Ensimmäiseksi vastaan tulee Pizzeria Italia.

Seuraavan ravintolan kohdalla:

- Hmph! Minä ja minun ideani, tiuskaisee Aku ja nojaa ravintolan seinään jossa lukee " Erikoisuus! Tänään tarjollaa vain Ankkaa!"

~ Al Danieferro

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tarkoitin: - Kun en osaa päättää, niin menen seuraavan seuraavaan ravintolaan, joka tulee vastaan.

~ Al Danieferro

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ensin lukee "seuraavan" sitten "seuraavaan" kahdella A:lla. Eli Aku ei mene seuraavaan, vaan sitäseuraavaan vastaan tulevaan ravintolaan. Ja kirjoitin tuon "saman" lauseen uudestaan, koska ensimmäisessä viestissäni luki kaksi kertaa sana "seuraava". Ja joku, kuten sinä, voisit ihmetellä miksi siinä lukee kaksi kertaa seuraava. Ja taisit luulla että tarkoitetaa seuraavaa ravintolaa. Joten kirjoitin seuraavan seuraava. Taisi olla sekava viesti? Paremmin tuota ei oikein voi selittää..

~ DanielTen

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Päivän AKu- strippi 23.7.2012

- Saanko tunnin lisää peli-aikaa, Aku-setä? Kysyy Hupu Akulta, joka lukee Sanomalehteä.

- Noo, jos siivoat huoneen, vastaa Aku.

- Siivottu! Huudahtaa Hupu tunnin päästä, ja juokse päin vastaiseen suuntaan missä pelikone on.

- Hetkinen, konehan on päinvastaisessa suunnassa, Hupu. Oletko menettänyt suuntavaistosi? AKu ihmettelee.

- Katsos kun peliaikanihan on tunnin per päivä. Olin pelannut tänään jo kaksi tuntia, kertoo Hupu.

~ DanielTen

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Päivän Aku- strippi 24.7.2012

Aku ja pojat ovat metsässä tarkkailemassa eläimiä kiikareilla.

- Katsokaa, pojat tuolla on Merikotka! Huudahtaa Aku.

- Se on kylläkin ihan normaali Kotka, Aku- setä, huomauttaa Tupu, Hupu ja Lupu yhteen ääneen.

- Hmph. No, tuo on joku älytön punapää Apina, jolla on iso karvapeite.

- Se olen minä, Lupu huomauttaa. ( Eikös Lupu ole se punalakkinen?)

~ Al Danieferro

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Päivän Aku- strippi 25.7.2012

- Mitä oikein puuhaat, Roope-setä? Aku kysyy, kun kävelee kadulla Roopen ohi joka hymyilee iloisena.

- Kilpailimme Kulta Innon kanssa, kumman kuppilaan tulisi eniten väkeä. Alensin hintani kymmeneen senttiin! Roope selittää.

- Ohoh! Aku huudahtaa.

- No, sitten Pii alensi viiteen senttiin. Piin kahvilaan asiakkaita tuli siis kaksinkertainen määrä. Minä taas sain kaksinkertaisen määrän rahaa, mutta koska Piin kahvilassa oli niin vilkasta, molemmille kertyi saman verran rahaa. Jotenka Piin piti alentaa nollaan euroon ja nollaan senttiin. Tasapeli kun ei meille kelpaa, kertoo Roope, jonka vieressä on Piin Kuppila, ja Pii syö siellä hattuaan.

- Haluatteko kenties sipulirenkaita tai ketsuppia päälle, tarjopilija kysyy.

- Suu kiinni! Huutaa Pii.

~ Al Danieferro

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

no taidan itse kertoa pari kertaa viikossa omia tehtyjä strippejä omista tehdyistä sarjakuvistani ps( käsiala on aika huonoa onneks tarttee kertoo vaan ne)huom.                          t:rapkissa                        ps huomenna tulee eka niistä.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
Rapkissa

no taidan itse kertoa pari kertaa viikossa omia tehtyjä strippejä omista tehdyistä sarjakuvistani ps( käsiala on aika huonoa onneks tarttee kertoo vaan ne)huom.                          t:rapkissa                        ps huomenna tulee eka niistä.

en oo varma tekiskö niitä en tiedä.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
mirmy112

minä itse oon piirtäny varmaa sata sivua sarjakuvaa.

käy sarjikset haussa sieltä saattai löytää jotain        ja auts tuli tripla postaus ja se siitä             t:rapkissa

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat