big brother

Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

eli alotetaan big brother kautta 1  ja sitten muistakaa tehdä hahmo jos haluatte tulla mukaan                               *tähdellä merkityt ovat pakollisia  nimi*                                                                                                       ikä*                                                                                                          motto                                                                                                       perhe*                                                                                                     lempiruoka                                                                                              horoskooppi*                                                                                muuta*                                                                                               ulkonäkö                                                                                             kotikaupunki tai kylä*                                                                          ja sitten hahmo ois valmis          toivon että tulisi 24 kilpailijaa ja eikun moido                                                        

Kommentit (13)

Vierailija

Muistaakseni tällaisiakin on ollut joskus aikoinaan... En itse ajatellut osallistua, mutta kyllähän nyt aina yksi kisa tekee terää. Mutt... Aloitusviestistä ei oikein saa selvää..

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

joo anteeksi jac imittäin yritin kirjottaa sen niin että se näyttäs et ekanan nii sit sen alla ois ikä mut se meni pipariks.ku en tiedä miten sais et ne et nimi ois ekana ja sitten ikä ois ja niin edespäin.kertoisitteko sen.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

kilpailioita haetaan yhä,kattokaa lucarin malli siinä se on oikein.            pahus taas tupla postaus.                  t:rapkissa   

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Poistin myöhemmin tehdyn topicin samasta aiheesta. Yksikin topic riittää hyvin.

Mitenhän tässä nyt on tarkoitus sitten leikkiä näillä hahmoilla? En oikein ymmärrä onko ihan mitenkään hauskinta leikkiä olevansa jossain talossa sisällä koko ajan ja sit pelleillä siel jotain? Lisäksi moni asia, jota BB:ssä tapahtuu, esim. joka ilta porukka kännissä, ei todellakaan sovi näille sivuille. Ne siis pitäisi jättää kokonaan pois, joten jäisikö enää kovinkaan paljon sellaista soveliasta asiaa jäljelle. Millainen siis olisi edes toteutus tässä leikissä? Kaikkea ei voi pukea foorumille leikiksi, kun ne ei oikein tahdo onnistua, ainakaan ilman älytöntä spämmin määrää.

Mun mielestä koko BB on täyttä kuraa ohjelmana. En ymmärrä miten porukka tykkää kattoa jotain aikuisten kännäämistä tai muuta törttöilyä. Turhia julkkiksia tämä ohjelma tuottaa, mutta onneksi lähes jokainen näistä painuu unholaan julkisuudessa. On niitä pellejä siellä julkisuudessa ihan tarpeeksi ilman näitä henkilöitä.

Kerro siis miten tässä leikissä päästäisiin eteenpäin, ellei kunnon ideaa ole niin menee kyllä topic lukkoon. Eikä tämä nyt edes tunnu kiinnostavan käyttäjiä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Laitetaan sitten lukkoa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat