Pelit - visa 2

Seuraa 
Liittynyt22.3.2012

Visa peleistä. Tiedän että tälläinen on, se on minun tekemä. Mutta että pyystyn päivittämään paremmin, tein uuden topicin. Vanhan saa lukottaa

SÄÄNNÖT:
1. Kysymyksen perään pitää laittaa paljon pisteitä siitä saa.

2.Vain yksi kysymys voi olla kerrallaan auki. Jos toisen kysymyksen auki ollessa laitetaan uusi kysymys, tämä uusi kysymys mitätöidään.

3.Jos samalla minuutilla tulee useampi oikea vastaus, kaikki tällä minuutilla oikein vastanneet saavat pisteen.

4.Kysymys on auki niin kauan, kunnes kysymyksen esittäjä on vahvistanut jonkun vastauksen oikeaksi.

5. Kysymys hylätään, eikä siitä jaeta pisteitä, jos kysymystä ei vahvisteta 48 tunnin sisällä kysymyksen esitämisesatä. Tähän lasketaan myös aika miloin foorumi on suljettu.

6.Kuka tahansa saa esittää kysymyksen, kunhan muita kysymyksiä ei ole auki.

7.Kysymyksen perässä on oltava kysymysmerkki. "Luettele pelit, jotka kuuluvat Guitar Hero sarjaan" tyyliset kysymykset ovat kiellettyjä, eikä sellaista lasketa voimasa olevaksi, eikä siitä voi saada pisteitä.

8.Yksi henkilö voi esittää peräkkäin korkeintaan neljä kysymystä.

9.Minulla on täysi oikeus muuttaa kysymyksestä annettavia pisteitä, jos vaikka joku haluaa antaa 1000 pistettä siitä, että mikä sonic on.

10. Vastausta ei saa kirjoittaa muokkaamalla viestiä, koska silloin ei tiedetä milloin vastaus on todellisuudessa esitetty. Tälläistä vastausta ei hyväksytä.

11. Tärkein sääntö:
LUNTTAAMINEN ON EHDOTTOMASTI KIELLETTY!!!!

12.Puolia pisteitä ei hyväksytä. Jos joku laittaa kysymyksen, jossa on puolia pisteitä, pisteet pyöristetään alaspäin.

13.Kysymyksen asettajalla on oikeus vetää kysymyksensä visasta, jos oikeaa vastausta ei ole poisveto hetkellä tullut.

14.Kysymysten on ehdottomasti liityttävä peleihin. Muihin aiheisiin kuuluvia kysymyksiä ei hyväksytä, eikä niistä jaeta pisteitä.

15.Max. yksi vastaus per viesti. Jos viestissä on useampi vastaus, mitään vastausta kyseisestä viestistä ei hyväksytä.

16.Minulla ja SuperÄijällä on täysi oikeus muokata sääntöjä jälkeen päin.

Ja avauskysymys:

Montako vuotta Mario Kart- pelisarja täyttää tänä syksynä? (1p.)

Hyvää iltaa.

Sivut

Kommentit (641)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat