Unohditko jotain? Kannatta klikata tästä!

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Joskus saattaa pudota esim. tämän sivuston Putous- kisasta, koska on unohtanut koko topicin. Jos vaikka Ihmetyyppi1- nimistä käyttäjää ei ole näkynyt pitkään aikaan Putous topicissa, johon hän on osallistunut, joku voi huomauttaa hänelle siitä täällä. Olen monta kertaa homannut että jonkin kisan pitäjä odottaa että joku toinen käyttäjä tekee annetun tehtävän siinä topassa loppuun. Siinä tapauksessa kisanpitäjä voi käydä muistuttamassa siitä täällä. Eri asia onkin sitten, muistaako kukaan käydä tässä topicissa ; D Täällä esimerkiksi modet voivat ilmoittaa jollekkin käyttäjälle hänen blogivuorosta. Hidiskin ilmoitti Offissa thlr: lle hänen blogivuorosta, mutta eipä ole häneltä blogeja tullut, koska on unohtanut koko asian. Ja jälkeenpäin alkaa suututtmanaa miksi piti mennä unohtamaan kaikki. Sille tulee nyt loppu. Kannattaa nimittäin päivittäin käydä tarkastamassa tässä topassa onko sinulle tullut jotain muistutusta! Minäkin unohdin että olin mukana Pistepotti- kisassa, mutte en olisi unohtanut jos tämä topa olisi ollut täällä jo noin viikon. Hyviä muistuttelu hetkiä : D

Niin, ja k-p eli c-g vai oliko se g-c?! Eikös uuden tehtävän olisi jo pitänyt tulla Paras käyttäjä- kisaan?

~ DanielTen

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (17)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tarkoituksena ei ole miettiä onko itse unohtanut jotain, vaan se, että käy katsomassa päivittäin onko sinua muistutettu jostain.

Esimerrkki:

Putous 10 topicissa:

Lainaus:
Kaapo: Yrjö2 on unohtanut tehdä tehtävänsä, joten hän voi tämän päivän aikana tehdä vielä tehtävänsä.

Mutta Yrjö2 ei tietenkään käy katsomassa Putous 10- topicista Kaapon muistutusta, koska on unohtanut topicin. Siinä tapauksessa Kaapo saatta ilmoittaa siitä Yrjölle Off- Topicissa. Mutta mistäpä Yrjö tietäisi että häntä  on muistutettu jostain Offissa? Niinpä Yrjö ei tiedä, että hänen kannattaisi katsoa Kaapon muistutus Offissa ja Putouksessa. Ja Kaapo ei tiedä missä topicissa Yrjö kävisi, ja missä topicissa Yrjö näkisi muistutuksen. Mutta siitä ei tarvitse kertoa Offissa, joten tein sille oman topicin. Ja nyt kun tämä topic on olemassa, ja Pentti on esimerkiksi unohtanut tehdä tehtävän Putous 11 topicissa, hän käy päivittäin katsomassa onko hän unohtanut jotain. Putous 11 topicin pitäjä on pistänyt hänelle tähän topiciin muistutuksen tehtävän tekemättömyydestä, ja Pentti muistaa että tehtävä pitää tehdä Putous 11 topicissa. Ymmärsikö kaikki? Eli tämä on " Toisten muistutus- topic". Täällä voi myös vaikkapa muistuttaa toisia siitä että heidän blogivuoronsa on alkanut.

~ DanielTen

Vierailija

Kutkuttavan huvittavan vanhanaikaisen järkevä, tarpeellinen ja uutukainen idea. Mulla on kuitenkin jonkinlainen tunne, että tänne syntyy jossain vaiheessa spämmiä.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Jossakin vaiheessa?

Täällä on jo kaksi spämmiviestiä samalta käyttäjältä, arvaa keneltä.

Voisin muistuttaa nyt, että Don Rosa1:sen (ties miten se kirjoitetaankaan), Daniel10:n ja Tomppu97:n kannattaa käydä Paras käyttäjä -kisassa.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Voisin muistuttaa nyt, että Don Rosa1:sen (ties miten se kirjoitetaankaan), Daniel10:n ja Tomppu97:n kannattaa käydä Paras käyttäjä -kisassa.

Hyvä, että muistutit. Nyt en kuitenkaan vielä kerkiä puhetta siellä tekemään, mutta tämänpäivän aikana kumminkin : )

~ DanielTen

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012
Lucar Nro. 1

Jossakin vaiheessa?

Opettaja, minä tiedän! Krisu0: lta! Danu, voisit pysyä tehtäviesi tasalla Pistepotissa. Edellisen kiekan unohdit kokonaan, kun sinun olisi pitänyt valita edustaja hajonneesta Maa-elementistä meidän joukkueellemme turnaukseen. Olet kuitenkin nyt meidän elementtimme kuningas, joten vähän aktiivisuutta kiitos!

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012

Sori nyt tuplapostaus, mutta Danun olisi nyt syytä mennä Pistepottiin katsomaan, kun vähän neuvoin mitä hänen kannattaisi tehdä. Eli muistutus Danielille, Pistepotissa tehtäviä.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kävin juuri Pistepotissa, hyvä että siitäkin muistutettiin. Olin kyllä silloin juuri menossakin Pistepottiin, kun huomasin tuon viestin.

Nyt on AkeMaken blogivuoro, mutta tuleekohan häneltä blogeja, kun on lopettanut täällä olemisen ja moderoinnin?

~ DanielTen

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ärh! Miksi minulle on alkanut nykyään tulemaan kirjoitusvirheitä? Pitää alkaa kirjoittamaan hitaammin ja tarkemmin, niin kuin ennenkin.

~ DanielTen

Vierailija
Lucar Nro. 1

Jossakin vaiheessa?

Lasketko tuon spämmiksi? :D

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Jac: Jos tulee ilmoittamaan, ettei muista, ja tiedän ettei Krisu nyt trollikaan ole vaan ihan tuore käyttäjä vaan, niin ei tuo ole muuta kuin tahantonta spämmiä.

Tuo sinun viestisi taas oli spämmiä (=täysin off-topic), tämä vain kohtelias vastaus.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Sikanteri
Seuraa 
Liittynyt10.1.2012

Hmm... Eikös tämän topan korvaa tommonen ''Lisää suosikiksi'' toiminto, siitä kun painaa, niin topic menee seurattuihin keskusteluihin ja siitä voi siitä silleen kätsästi kattoo silleen niinku silleen... Niin minä ainakin teen, niin yhdellä painalluksella voi katsoa, onko johonkin kisaan/ropeen/leikkiin tullut uusia viestejä.
  Mutta tehty mikä tehty.

Muistuttaisin tässä nyt kaikkia Miekkojen Saattueen roolaajia, että alkakaapas roolaan ja vähän äkkiä! :D

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Sikanteri, käy Disney- ropessa. Siellä Harry puhui sinulle, ja sinun pitäisi vastata jotain..

~ DanielTen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat