Lähteekö suomi eurosta?

Seuraa 
Liittynyt3.7.2012

Tässä pohditaan lähteekö suomi eurosta. Ja täälä saa myös puhua jännitääkö tämä tilanne sinua ja muita tähän euro juttuun liityviä asioita. Minun mielestä ei.

PS jos joku ei ymmärrä tätä euro juttua niin minäpä kerron: eurot muuttuvat markoiksi!

Sivut

Kommentit (30)

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012

Miksi tästä asiasta tarvitsee keskustella aa.fi: ssä? Ei tämä minun tietääkseni ole mikään politiikkasivusto. Kyllä sä netistä löydät keksustelupalstoja joilla tällaisista asioista puhutaan, kun tuskin näitä pienempiä jaksaa tämä asia kauheasti kiinnostaa. Ja jos kiinnostaakin, olisi tämän voinut kysyä Offissa. Mutta olkoot, katsotaan nyt, jos tänne jonkunnäköinen järkevä keskustelu syntyy, jossa myös perustellaan vastauksia eikä sanota vain juu tai ei.

Taikkis1
Seuraa 
Liittynyt3.7.2012
D.U.C.K_37

Miksi tästä asiasta tarvitsee keskustella aa.fi: ssä? Ei tämä minun tietääkseni ole mikään politiikkasivusto. Kyllä sä netistä löydät keksustelupalstoja joilla tällaisista asioista puhutaan, kun tuskin näitä pienempiä jaksaa tämä asia kauheasti kiinnostaa. Ja jos kiinnostaakin, olisi tämän voinut kysyä Offissa. Mutta olkoot, katsotaan nyt, jos tänne jonkunnäköinen järkevä keskustelu syntyy, jossa myös perustellaan vastauksia eikä sanota vain juu tai ei.

Mä sanoin myös että tähän aiheseen liityviä juttuja! Niin tässä ei tarvi sanoo vaan juu vai ei

Taikkis1
Seuraa 
Liittynyt3.7.2012
D.U.C.K_37

Mä sanoin myös että tähän aiheseen liityviä juttuja! Niin tässä ei tarvi sanoo vaan juu vai ei

Vierailija

Ongelma tässä on se ettei A: monia ei kiinnosta B Ketään ei ymmärrä miksi jotain tapahtuu.

En usko että sivuilla on edes monia jotka ymmärtävät saati osaavat perustella miksi tilanne on mikä on, miksi EU joutuu järjestellä tukipaketteja, miksi Suomi vaatii vakuuksia Espanjalta parhaillaan jne. jne.

Tiedätkö edes itse Taikkis1?

Yksikertaisuudessaan eurot muuttuvat markoiksi, mutta ongelmia on lukuisia. Entäs jos Suomen talous ei kestäkään? Joutuisimme taas lamaan ,kuten 90-luvulla ja nyt 2000-luvulla. Asuntolainojen hinnat nousisivat mikä johtaisi ettei kuluttaja ostaisi asuntoja.

Itse tiedän noin yksinkertaistettuna ja silloin seuraan aktiivisesti näitä tapahtumia ja olen kiinnostunut asiasta sillä olen päättänyt kouluttautua ekonomiksi, mutta en usko että monia tämä asia kiinnostaa ja täällä tuskin on tarkoitus rupatella politiikasta joka yleensä johtaa riitoihin ja eripuriin.

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

En usko, että Suomi lähtee eurosta. Euro pitää Suomen vakaana. Jos siirrymme takaisin markka-aikaan, niin moni asia muuttuu, kuten että euron ja markan arvo on suuri, eli moni asia tulee muuttumaan.

1 euro = 6 markkaa

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Todennäköisintä tässä tilanteessa on sanoa, että tämä topic luhistuu pian omaan painoonsa.

Tokihan minäkin seuraan aikani politiikkaa vaikkei ehkä ihan vielä kuuluisi, mutta pikku Jannu 10 vuotta joka tykkää pesiksestä ja PS2-peleistä ei ehkä ole niin kiinnostunut aiheesta.

Saadaanhan tästä vaarmasti keskustelua, mutta kahden sivun jälkeen varmasti kaikki asiasta kiinnostuneet ovat oletettavasti kertoneet kantansa ja topic muuttuu spämmiksi taikka riitelyksi.

Väittelyä täällä tullaan varmaan koko ajan käymään, mutta on vain ajan kysymys koska joku ottaa nokkiinsa ja tilanne muuttuu riitelyksi.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
D.U.C.K_37

musta  täällä ei ole mitään järkee.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012
Taikkis1

No ei varmaan muutenkaan pitäisi, mutta tuo ei pois-sulje sitä mahd-

Antaa olla. Nyt katsotaan tuleeko tästä mitään.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Ei lähde ei suomes nyt niin köyhää tuu.Markat on köyhiä.Meistä tulee keppikerjäläisiä.Sitä me ei haluta.Ja jos joku idiiotti Timo Soini kannattaa suomen lähtemistä eurost niin ei lähde.

Vierailija
00tuplanollaagen

Ei lähde ei suomes nyt niin köyhää tuu.Markat on köyhiä.Meistä tulee keppikerjäläisiä.Sitä me ei haluta.Ja jos joku idiiotti Timo Soini kannattaa suomen lähtemistä eurost niin ei lähde.

Nii, se ehdotti markkoi takas! Onneks siitä ei tullu presidentti, koska muute mun kaikki vaivalla kerätyt rahat ois arvottomia. Mulla on rahaa n. 50 €. 8)

Vierailija

Sitten kaikkia vanhukset nykyään valittaa oli se hienoo kun oli markka aika kaikki oli halvenpaa.1Markka=1e  Ja ne väittää et sillo oli halvempaa vaik jos ne markat ois muutettu saman verran euroiksi niin hinnat ois noussut.

Ja sitä paitsi Timo Soini on kaikist niist tyypeist siie huonoin.Kauhee rasisti.Haluaa jotkut markat takasin.Kuka sitä äänestäis.

Vierailija

1.Olisi Soini Suomen presidentti tai ei, hän ei pysyty päättämään onko Suomi eurostoliitossa vai Mummon Markassa.

2.Jos rahat vaihtuisivat Euroista Markkoihin niin tottakai sinun omat rahasi vaihdetaan pankissa uusiksi. 

3.Markka aikaan oli paljon halvempaa.

4.Yksi (1) euro (€) vastaa kuutta (6) euroa (€).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat