TÄH??????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis miten minun Galleria osallistumisissa on kuva jota en ole ikinä nähnytkään, siis en ole piirtänyt sitä, enkä lähettänyt? mistä se tuli?

Mä lähetin tänään kyllä sellaisen kuvan missä Aku korjaa autoaan, mutta mistä tuo tuli, kun en ole nähnytkään tuollaista?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:Siis miten minun Galleria osallistumisissa on kuva jota en ole ikinä nähnytkään, siis en ole piirtänyt sitä, enkä lähettänyt? mistä se tuli?<br />

Mä lähetin tänään kyllä sellaisen kuvan missä Aku korjaa autoaan, mutta mistä tuo tuli, kun en ole nähnytkään tuollaista?

Juu, en minäkään tiedä.

Vierailija

Mulla ei ole mitään ongelmia sen kanssa, koska en ole laittanut mitään galleriaan, eikä muutenkaan mitään ole.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jarkko ankka kirjoitti:huijaus sivuilla on paikka jossa voi mun tietääkseni tehdä pilaa toisen käyttäjän kustannuksella mulle on käyny ihan samoin huijauksien lähettäjät pitäs kieltää lailla :$

Missäs sellaisia huijaussivuja löytyy?

Vierailija

Joo, mun kuva se ei ainakaan ole, mun kuva oli paljon hienompi..(ei pahalla, jos luet tämän, sinä tuon kuvan tekijä).

Vierailija

Ei ole mitallia, enkä ole mitään sinne lähettänyt. Kyllä nämä sivut aika paljon taitavat bugittaa, kun näiden muiden kaverien viestejä lukee.

Vierailija

adz kirjoitti:Kuulostaa OUDOLTA! Katso nyt hyvä ihminen omaan sähköpostiisi onko Aku Ankan toimitus lähettänyt sulle postia että oot sellasen kuvan lähettänyt! Jos et, niin pyydä niitä poistamaan kuva jos se noin sua loukkaa, en oo nähnyt kun tänään ei oo Galleria auennu mulle tuli heti säkäväkää..mun piirustuksista osa on julkastu eka ja omasta mielestä paras ei julkastu! murrr :@ Mä tykkään käyttää värejä mutta sähersin yhen mustavalkeen ja se meni ihan pieleen, heitin sen roskiinkin mut aattelin et so what..jostain syystä Akuni näytti suosikiltani Pikku-Akulta..hehhe. En jaksanu enää osallistua konna-Galleriaan..(h)

mä piirrän aina melkein musta valkoisia töitä!!

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:Musta toden näköisintä olisi, että ne on laittanut profiiliini jonkun toisen kuvan.

Tosi outo juttu. Minäkin luulen, että ne on laittanut profiiliisi jonkun toisen kuvan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat