Batman - Yön Ritarin Paluu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Yleistä keskustelua kyseisestä elokuvasta, oletko kenties nähnyt tämän elokuvan? Ja jos nyt joku viittii möläyttää että olen uusi käyttis, niin vilautan sen verran että olen TaiQaViida. Takaisin aiheen pariin nyt siis, kävin katsomassa eilen elokuvissa kyseisen leffan ja aika hyvä loppu legendalle. Kertokaa toki jos Bruce Wayne/Batman selvisi elokuvan lopussa, kertokaa omat mielipiteenne ja keskustelkaa lopun magiasta kun Robin astuu ruutuun, mutta tosiaan hänen asuaan ei näytetä. Luulen, että tämä viittaa johonkin. Mutta nyt haluan teidän puhuvan tästä kyseisestä elokuvasta. :>

Kommentit (5)

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

Ei enempää spoilausta kiitos :) Leffatykkiin voit mennä juttelemaan loppuratkaisuista, ku en ole itse käynyt katsomassa leffaa ja täällä ei niitä spoilerivaroituksia voi tehdä eikä viitsitä varoittaa.

Vierailija

[quote author="Lucar Nro. 1" time="01.08.2012 klo 14:49"]

Taiqis: Sähän teit jo yhen tuplanickin? PihviXkö lie? Ja päästettiinkö sut oikeen leffateatteriin? Olitko aikuisen kanssa vai miten ne ton ikäsen päästi :D

http://www.akuankka.fi/keskustelu/15578/ketju/parhaat_elokuvat

Voi sitä hakuakin ihan käyttää juu nou.

[/quote

Lucar, mikä ihmeen viha sinulla on minua kohtaan? Ja eiköhän tuo leffa ollut k - 12. Meinasin julistaa sinut juuri ykköseksi, mutta taidatkin olla selvä kakkonen. Epäilen ettei sinulla ole ihan kaikki selvästikkään kunnossa? Vai oletko sitten saanut huonon kasvatuksen? Ja ikä on pelkkä numero, ei se sen enempää ole muuta. Ja mitä väliä vaikka olisinkin käynyt vanhemman kanssa? Kyllä siellä oli ihan noita 15-16 vuotiaita, ja ihan vanhempiensa kanssa. Ei tietenkään aivan kaikki, mutta kyllä aika moni totta vie oli isänsä tai äitinsä kanssa. Joten lopetan tämän puhumisen tässä topicissa tähän. Ilmoita ennemmin vain toi  linkki, jätä kiukuttelu sikseen. :>

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

No jos olet TaiQis, muistaakseni väitit iäksesi mm. 15 ja kettuilit RetroMakelle eräällä toisella woorumilla.

Ja khyl mäkin käyn lehvoissa isosiskoni kanssa, tuo ikävitsi oli väännetty vaan siitä 15-vee jutusta, ja sitten niillä woorumeilla juttujes taso on -01-luokkaa.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Tosta lisää sen verran, että teit mm. kolme tuplanickiä kaikille foorumeille koska salasanan muistiin kirjoittaminen oli die hard -tyylinen tehtävä, ja teit kasan arvosteluja elokuvista joita et ollut ikinä nähnytkään.

Esmes King Kong -arvostelu; Wikipediasta kopioitu juoni ja kaksi lausetta joissa kritisoit elokuvan loppukohtauksen surullisuutta. Just näinhän ne siellä Domessa ja muilla sivustoilla arvostelee :D

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat